کد خبر : 1987584 | 26 آذر 1402 ساعت 18:29 | 16.6K بازدید | 11 دیدگاه

روی هاجسون:

مثل پیرمردهای سوپرمارکتی جلوی سیتی را گرفتم!

روی هاجسون، سرمربی کریستال پالاس، معتقد است مانند افراد مسن در مرکزهای خرید بی حرکت ایستاده و مانع از حرکت منچسترسیتی شده است.

مثل پیرمردهای سوپرمارکتی جلوی سیتی را گرفتم!

به گزارش "ورزش سه"، کریستال پالاس شب گذشته در هفدهمین هفته لیگ برتر انگلیس با تساوی 2-2 در ورزشگاه خانگی منچستر‌سیتی شگفتی ساز شد.

روی هاجسون در مصاحبه‌ خود پس از بازی مانند همیشه رک و صریح اعتراف کرد که هدف تیم او در واقع ایجاد اختلال در روند قهرمان انگلیس بود.

هاجسون در مورد این بازی گفت: "من مانند سالمندانی هستم که در سوپرمارکت‌ها قدم می‌زنند، بی‌حرکت می‌ایستند و مانع راه رفتن بقیه می‌شوند. این کاری است که من ممکن است در فوتبال هم انجام دهم. شاید من چند بار چیزهایی گفته‌ام که بحث برانگیز است یا به طرفداران در مورد چیزهای خاصی که در بازی رخ می‌دهد، هشدار می‌دهم. احساس می‌کنم در این مرحله از زندگی‌ام می‌توانم این کار را انجام دهم و نگران کار بعدی نباشم."

1967864

این مربی 76 ساله درباره تفاوت خود با مربیان جوان گفت: "سایر مربیان بیشتر مضطرب هستند و می‌ترسند که شغل خود را از دست بدهند. من فقط می‌خواهم به باشگاه کمک کنم تا فصل خوبی داشته باشد. اینکه می‌خواهم در جای دیگری به کارم ادامه دهم یا نه را نمی‌دانم."

دیدگاه‌ها