کد خبر : 1987596 | 26 آذر 1402 ساعت 21:46 | 39.1K بازدید | 120 دیدگاه

خوب گوش کنید، صدای خنده امری و آرتتا می‌آید

لیورپول صفر یونایتد صفر: بیشترین گل نزده در یک بازی!

لیورپول در شبی که برتری قابل ملاحظه‌ای بر یونایتد داشت در آنفیلد به تساوی بدون ‏گل رسید تا صدر را به آرسنال واگذار کند. ‏

لیورپول صفر یونایتد صفر: بیشترین گل نزده در یک بازی!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ امشب در آنفیلد نتوانستند منچستریونایتد ‏و اریک تن‌هاخ را از پیش رو بردارند و دیدار دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید. با ‏وجود جنجال داوری دقایق پایانی که لیورپولی‌ها معتقد بودند یک پنالتی باید به ‏سودشان اعلام می‌شد داور اعتقادی به پنالتی نداشت تا در نهایت بازی با تقسیم ‏امتیازها به پایان برسد. ‏

ویدئو: 319640

در حالیکه تنها پانزده دقیقه از شروع بازی می‌گذشت اونانا در آخرین لحظه مانع از باز ‏شدن دروازه‌اش شد و صلاح توپ برگشتی را از فاصله نزدیک نتوانست وارد دروازه کند. ‏

لیورپول همچنان تیم برتر میدان بود ولی بازیکنان این تیم نمی‌توانستند از برتری خود بر ‏تیم اریک تن‌هاخ استفاده کنند. روی کرنری که سیمیکاس ارسال کرد کوناته هم فرصتی ‏ایده‌آل به دست آورد ولی ملی‌پوش فرانسوی با بی‌دقتی این فرصت را از دست داد. ‏

پاس رو به عقب خوب الکساندر آرنولد در دقایق پایانی این نیمه با ضربه پای چپ صلاح ‏وضعیت دشواری برای اونانا ایجاد نکرد تا این فرصت هم از دست برود. ‏

در نیمه دوم هم وضعیت تفاوتی با نیمه اول نداشت اما در دقیقه 60 با مصدومیت ‏گراونبرخ اولین مصدوم این بازی روی دست لیورپولی‌ها ماند. عدم حضور این ستاره ‏هلندی در بازی‌های بعدی می‌تواند به ضرر تیم کلوپ باشد. ‏

درحالیکه لیورپول یک فرصت عالی را باز هم توسط کوناته از دست داده بود و شوت او ‏این بار هم به راحتی در اختیار اونانا قرار گرفت در دقیقه 85 شاهد مهم‌ترین جنجال ‏داوری مسابقه بودیم. هواداران در آنفیلد و بازیکنان لیورپول معتقد بودند ارسال ‏سیمیکاس به دست لوک شاو برخورد کرده است. ولی داور حکم به ادامه بازی داد و بعد ‏از بررسی با وی‌ای‌آر هم نظر او تایید شد. ‏

در وقت‌های تلف‌شده شاهد اخراج دیوگو دالوت بودیم. درحالیکه تنها یک دقیقه به پایان ‌‏5 دقیقه اعلامی وقت‌های تلف شده باقی مانده بود دالوت بعد از اعتراض به تصمیم داور ‏کارت زرد دریافت کرد ولی با ادامه اعتراض او داور دومین کارت زرد را هم نشان داد تا ‏دالوت از زمین اخراج شود. ‏

بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا لیورپول در روز برتری کامل نسبت به ‏یونایتد نتواند به پیروی برسد و صدر را به آرسنال واگذار کند.  ‏


لیورپولترکیب لیورپول در این بازی به شرح زیر خواهد بود:
آلیسون | آرنولد، کوناته، فن دایک، سیمیکاس | سوبوسلای (62' جو گومز)، اندو، خرافنبرخ (61' کودی خاکپو) | صلاح، نونیز (78' هاروی الیوت)، دیاز (78' کرتیس جونز)

منچستریونایتدترکیب منچستریونایتد هم به شرح زیر است:
اونانا | دالو، اوانز، واران، شاو | ماینو (82' هانیبال مجبری) ، امرابط | آنتونی (82' فاکوندا پلیستری)، مک تومینای، گارناچو (71' مارکوس رشفورد) | هویلوند


کارت زردکارت زرد:
لیورپول: داروین نونیز (21) - واتارو اندو (2+45)
منچستریونایتد: ماینو (27) - سفیان امرابط (35) - لوک شاو (88) - مارکوس رشفورد (2+90) - دیوگو دالوت (4+90)

کارت قرمزکارت قرمز:
منچستریونایتد: دیگو دالوت (4+90)


کرنومترلحظات حساس:
دقیقه ۱: در شروع بازی حرکت بازیکنان لیورپول باعث شد مدافعان منچستریونایتد یک کرنر تقدیم لیورپولی‌ها کنند که هیچ ثمره‌ای نداشت.
دقیقه ۲: خطای امرابط یک موقعیت ایده‌آل را به لیورپول داد. ارسال سیمیکاس هم به سمت دروازه اونانا روانه شد اما مدافعان یونایتد به خوبی این خطر را رفع کردند.
دقیقه ۴: حرکت خوب آرنولد و نونیز از سمت چپ با تکل جانی اوانز همراه شد تا پیش از خطرساز شدن، راهی کرنر شود.
دقیقه ۵: ارسال کرنر بازیکنان لیورپول با ضربه سر مدافعان یونایتد همراه شد که در این بین صلاح به توپ رسید و ارسال پای چپش چندان موقعیت خوبی را در اختیار نونیز قرار نداد.
دقیقه ۱۵: ارسالی که آرنولد برای نونیز صورت گرفت در دهانه دروازه به دیاز و صلاح رسید و در حالی که اونانا در خروج از دروازه اشتباه بدی انجام داده بود، هیچکدام از این سه نفر نتوانستند دروازه یونایتد را باز کنند.

1967938

دقیقه ۴۵: دفاع خوب منچستری‌ها حملات لیورپول را کنترل کرده و از دقیقه ۲۰ به بعد سعی داشتند با بستن فضاها اجازه کار به بازیکنان این تیم ندهند.
دقیقه ۴۹: حرکت صلاح از سمت راست و ارسال این بازیکن در چند قدمی دروازه به نونیز رسید اما این توپ توسط اونانا به آغوش کشیده شد.
دقیقه ۶۳: پاس‌های پر تعداد بازیکنان لیورپول باعث شد تا از کانال‌های کناری جو گومز موفق به نفوذ شود و پاس در عرضش، توسط صلاح کنترل شد که ضربه این بازیکن را اونانا به خوبی مهار کرد.
دقیقه ۶۵: جو گومز و سیمیکاس سعی بر این دارند با استفاده از ارسال‌های بلند خط دفاع منچستریونایتد را دچار تزلزل کنند، اتفاقی که تا اینجا رخ نداده است.
دقیقه ۶۶: حرکت خوب صلاح و آگاهی محیطی بالای او، در نزدیکی قوس محوطه جریمه آرنولد را صاحب توپ کرد که شوت زمینی و سرکش آرنولد با خوش شانسی اونانا بیرون رفت.
دقیقه ۶۸: بازیکنان منچستریونایتد در اولین حمله خود، مک‌تامینی و هویلوند پس از یک و دویی که داشتند، هویلوند در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه این بازیکن با مهارت بالای آلیسون مهار شد.
دقیقه ۶۹: صلاح در جدال با واران از او گذر کرد اما ضربه پای راست فنی او با پرواز خوب اونانا دفع شد و نمایشگر ورزشگاه آنفیلد کماکان نتیجه بدون گل را نمایش می‌دهد.
دقیقه ۷۵: ضد حمله تند و تیز بازیکنان لیورپول توپ را به نونیز رساند اما اونانا به همراه واران با جان و دل از دروازه دفاع کردند.
دقیقه ۷۶: شلوغی محوطه جریمه توپ را به کوناته رساند که ضربه این مدافع پیش‌تاخته با قرار گرفتن در دستان اونانا آرام گرفت.
دقیقه ۸۱: پرسه لیورپولی‌ها در حوالی محوطه جریمه نیاز به یک اشتباه در پاس کاری بازیکنان منچستر داشت که توپ به آرنولد رسید و تعلل این بازیکن در زدن ضربه موجب از دست رفتن یک موقعیت خوب گلزنی شد.
دقیقه ۸۴: ارسال سیمیکاس در چند قدمی دروازه و یک قدمی کودی گاکپو بود که توپ به دست لوک شاو برخورد کرد که این صحنه از نگاه بازیکنان لیورپول خطای هند بود و منتظر اعلام پنالتی بودند که مایکل الیور دستور به ادامه بازی داد.
دقیقه 3+90: حرکت تند و تیز صلاح هیچ کاری جز خطا برای دالوت نگذاشت اما اعتراض بیش از حد این بازیکن منجر شد تا داور بازی کارت قرمز خود را مقابل چشمان دالوت قرار بدهد و منچستریونایتد در پایان بازی ده نفره شود.

دیدگاه‌ها