کد خبر : 1987599 | 26 آذر 1402 ساعت 19:40 | 37.1K بازدید | 32 دیدگاه

سردار آزمون رسید و جایگزین نشد!

ستاره ایرانی رم دور از ترکیب ابتدایی این تیم مقابل بولونیا است.

سردار آزمون رسید و جایگزین نشد!

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته شانزدهم سری آ ایتالیا، تیم فوتبال آ اس رم که سردار آزمون را در اختیار دارد، از ساعت 20:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه رناتو دال‌آرا مقابل تیم رده هفتمی بولونیا قرار می‌گیرد.

سردار آزمون که در دیدار هفته گذشته سری آ ایتالیا مقابل فیورنتینا به عنوان جانشین پائولو دیبالا وارد زمین شد و جای این بازیکن مصدوم را گرفت، خودش هم به دلیل آسیب دیدگی تعویض شد و نتوانست تا پایان در زمین بماند که این آسیب دیدگی تقریبا به پایان رسیده و او امشب در فهرست دیده می‌شود.

مهاجم ایرانی آ اس رم که امیدوار بود با توجه به مصدومیت پائولو دیبالا و اخراج و محرومیت روملو لوکاکو بتواند برای نخستین بار در ترکیب جالوروسی قرار بگیرد، بخاطر آسیب دیدگی اخیرش با نظر ژوزه مورینیو دور از ترکیب دیدار امشب برابر بولونیا است و از روی نیمکت کار را آغاز می‌کند.

سردار آزمون در 10 مسابقه این فصل سری آ به میدان رفته و توانسته یک گل به ثمر رساند که امشب هم احتمالا در نیمه دوم جانشین استفان الشراوی یا بلتی شود و مقابل بولونیا فرصت درخشش پیدا کند.

1967904

شاگردان مورینیو با 25 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به بولونیا در جایگاه ششم جدول سری آ قرار گرفته‌اند که در صورت برتری در این مسابقه حساس به رتبه چهارم صعود می‌کنند و بالاتر از ناپولی و فیورنتینا قرار می‌گیرند.

دیدگاه‌ها