کد خبر : 1987610 | 26 آذر 1402 ساعت 20:26 | 13.6K بازدید | 1 دیدگاه

آخرین وضعیت کاپیتان لوتون پس از ایست قلبی

لوتون تاون تایید کرد که تام لاکی‌یر هنوز در بیمارستان بستری است و پس از ایست قلبی تحت آزمایشات تکمیلی قرار دارد.

آخرین وضعیت کاپیتان لوتون پس از ایست قلبی

به گزارش" ورزش سه"، باشگاه لوتون تاون تایید کرد که تام لاکی‌یر در بیمارستان بستری است و همچنان تحت آزمایشات پس از ایست قلبی قرار گرفته است. کاپیتان لوتون تاون در بازی شب گذشته هفته هفدهم لیگ برتر مقابل بورنموث در ورزشگاه ویتالیتی دچار ایست قلبی شد.

لاکی‌یر قبل از انتقال به بیمارستان در زمین و ورزشگاه تحت مداوا قرار گرفت و سپس باشگاه تایید کرد که وضعیت بازیکن 29 ساله پایدار است.

این بازی پس از انتقال لاکی‌یر به بیمارستان به تعویق افتاد و لیگ برتر هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در مورد زمان شروع مجدد این بازی اعلام نکرده است.

1967933

لوتون‌تاون در بیانیه جدیدش نوشت: "در حالی که کاپیتان ما به دنبال ایست قلبی در بیمارستان بستری است، هنوز تحت آزمایشات قرار دارد و منتظر نتایج است تا مراحل بعدی درمان مشخص شود. ما نمی‌توانیم توضیحی در مورد وضعیت او ارائه دهیم و از همه رسانه‌ها درخواست می‌کنیم که منتظر باشند تا در زمان مناسب از طریق کانال‌های رسمی باشگاه مطلع شوند. همه ما بهترین‌ها را برای تام، تیلور شریک زندگی‌اش و کل خانواده لاکی‌یر می‌خواهیم و مودبانه درخواست می‌کنیم که حریم خصوصی او و آن‌ها در این ایام سخت رعایت شود."

دیدگاه‌ها