کد خبر : 1987637 | 26 آذر 1402 ساعت 23:26 | 14.1K بازدید | 14 دیدگاه

مورینیو: اگر بیرونم نکنند، هرگز از رم نمی‌روم!

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، بعد از شکست تیمش مقابل بولونیا گفت که دوست دارد به همکاری با باشگاه رم ادامه دهد.

مورینیو: اگر بیرونم نکنند، هرگز از رم نمی‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، رم امشب در هفته شانزدهم رقابت‌های سری آ خارج از خانه 2-0 مقابل بولونیا شکست خورد و به رده هفتم جدول سقوط کرد. مورینیو بعد از این بازی نبود قدرت بدنی کافی را دلیل مشکلات اخیر تیمش دانست.

تعویض دوباره رناتو سانچس؟
" می‌خواهم علناً از رناتو عذرخواهی کنم، زیرا کاری که احساس می‌کردم باید انجام دهم بسیار برای این بازیکن ناراحت کننده بود، اما این حتی برای یک مربی سخت‌تر هم هست. فکر می‌کنم 3-4 بار در دوران حرفه‌ای‌ام این کار را انجام داده‌ام و عذرخواهی می‌کنم."

بازی ضعیف تیم؟
"بدون پائولو دیبالا خلاقیت و بدون روملو لوکاکو قدرت بدنی نداریم. واضح است که می‌توانم بگویم بازیکنان می‌توانستند عملکرد بهتری داشته باشند، اما مشکل تاکتیکی نداشتیم - وقتی آنها گل اول را به ثمر رساندند، بازی بسیار متعادلی بود - اما از نظر فیزیکی با مشکلات زیادی روبرو بودیم. بولونیا بازیکنانی با قدرت بدنی و دوندگی بالایی دارد، در حالی که ما این ویژگی‌ها را نداریم. به عنوان مثال، کریستینسن از نظر فنی محدودیت‌هایی دارد، اما او دارای توانایی فیزیکی است. بعد از آن گل بازی پیچیده‌تر شد."

مذاکره برای تمدید قرارداد با مالکان باشگاه؟
" می‌خواهم چیزی بگویم که قبلا نگفته‌ام. من می‌خواهم در رم به کارم ادامه دهم. من می‌خواهم اینجا بمانم. البته اگر در رم ادامه دهم، باید واقعاً به این فکر کنیم که با محدودیت‌های فرپلی مالی چه کاری می‌توانیم انجام دهیم.

1968001

شاید بهتر باشد با بازیکنان جوان کار کنیم و برای آینده برنامه بریزیم کنیم تا با بازیکنانی که جایی برای پیشرفت ندارند. من می‌خواهم ادامه دهم و شاید باید به گونه‌ای دیگر در مورد آن فکر کنیم.

من ابعاد این تیم را می‌دانم، وقتی همه در دسترس هستند، کیفیت کافی برای مبارزه برای همه چیز را داریم. ما فصل گذشته چهارم نشدیم زیرا به فینال اروپا رسیدیم و خیلی بازی داشتیم. بدون بازیکنان اصلی، بدیهی است که کار دشواری است."

آیا باشگاه هم همین نظر را به شما دارد؟
" نمی‌دانم با کسی حرف نزده‌ام. تو اولین نفر هستی که این خبر را به او دادم! وقتی هواداران می‌بینند که تیمشان مثل امروز ما بازی می‌کند، چیز زیادی برای دوست داشتن وجود ندارد. چند کیلومتر را آمده‌اند تا این تیم را ببینند و 92 دقیقه ما را تشویق کنند؟ آنها خاص هستند و جدا شدن از این هواداران دشوار است. اگر قرار باشد از آنها جدا شوم، هرگز انتخاب خودم نخواهد بود. هرگز."

بازی خوب تیاگو موتا (شاگرد سابق مورینیو) برای بولونیا؟
" او همیشه مثل فرزندم خواهد بود. البته که بازی‌اش شایسته تبریک است."

دیدگاه‌ها