کد خبر : 1987639 | 26 آذر 1402 ساعت 23:21 | 226.9K بازدید | 65 دیدگاه

قدر پاس آزمون را ندانستند؛

بلوتی و آفساید ونگری علیه درخشش سردار

یک نمایش درخشان دیگر مقابل بولونیا از ستاره ایرانی رم نشان داد او شانس رسیدن به ترکیب این تیم را دارد.

بلوتی و آفساید ونگری علیه درخشش سردار

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون پس از روزهای پراسترس بخاطر مصدومیت اخیرش، در دیدار امشب مقابل بولونیا برای جلوگیری از آسیب دیدگی مجدد در ترکیب قرار نگرفت ولی پس از اینکه با دو گل مقابل شاگردان تیاگو موتا عقب افتادند، دقیقه 63 جانشین دیگو یورنته شد تا خط حمله جالوروسی را تقویت کند و بتوانند در ورزشگاه رناتو دال‌آرا نتیجه را تغییر بدهند.

ژوزه مورینیو پس از اینکه در مسابقه هفته گذشته مقابل فیورنتینا پائولو دیبالا را بخاطر آسیب‌دیدگی و روملو لوکاکو را به دلیل اخراج مستقیم از دست داد، امیدوار بود سردار آزمون که گزینه سوم خط حمله‌اش به شمار می‌رفت را امشب برابر بولونیا از ابتدا استفاده کند ولی مصدومیت این ستاره ایرانی کاری کرد تا او از روی نیمکت کار را شروع نکند و استفان الشراوی و آندره‌آ بلوتی در خط حمله قرار بگیرند.

رم در شرایطی از ساعت 20:30 امشب مقابل بولونیا قرار گرفت که پیش از هفته شانزدهم سری آ، هر دو تیم 25 امتیاز داشتند ولی شاگردان مورینیو به دلیل تفاضل گل بهتر در جایگاه ششم قرار گرفته و این شانس را داشتند با برتری در این بازی به رتبه چهارم هم برسند، اما در حالی که سردار آزمون در ترکیب نبود، آنها دو گل خوردند و دیگر هم نتوانستند با وجود درخشش ستاره ایرانی نتیجه را جبران کنند.

1968009

سردار آزمون که پیش از این در 10 مسابقه سری آ ایتالیا حضور تعویضی در زمین داشت و یک گل به ثمر رسانده و روی دو گل دیگر تاثیرگذاری داشت، در دقیقه 63 به‌عنوان یار جانشین برابر بولونیا به زمین رفت که شانس چندانی برای گلزنی پیدا نکرد و حتی یک موقعیت خوب هم گیرش نیامد، اما یک فرصت‌سوزی از بلوتی موجب شد پاس گل برای او ثبت نشود و البته خودش هم در گرفتن یک اخراجی از حریف بدشانس بود.

ستاره ایرانی رم که سعی داشت در غیاب دیبالا و لوکاکو خودنمایی کند و جایگاه ثابتی به دست بیاورد، در دقیقه 80 با ضربه سر یک پاس در عمق استثنایی به بلوتی داد و این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد تا گل اول را برای رم بزند و اختلاف را کمتر کند، اما ضربه بی‌دقت و زمینی او را گلر بولونیا به خوبی دفع کرد تا بازی دو بر صفر بماند.

ویدئو: 319643

آزمون چهار دقیقه بعد هم روی پاس بلند راموس کریستنسن و فرار عالی پشت مدافعان بولونیا در آستانه تک به تک شدن بود که جان لوکومی، مدافع ملی‌پوش کلمبیایی و تعویضی حریف دست او را کشید و مهاجم ایرانی را سرنگون کرد تا داور بخاطر گرفتن این موقعیت گلزنی از تیم مورینیو، کارت قرمز مستقیم نشان بدهد.

ویدئو: 319644

قانون جدید داوری که آرسن ونگر آن را به فیفا پیشنهاد کرده و می‌گوید حتی اگر یک بدن هم مهاجم از مدافع تیم مقابل جلوتر باشد آفساید اعلام می‌شود، در این صحنه اجرا شد و کاری کرد تا بازبینی ویدئویی و اعلام آن به داور وسط، کارت قرمز را لغو و آفساید سردار را تایید کند.

1968010
سردار در پایان بازی با افسوس از شکست تیمش و فرصت از دست رفته‌ای که ساخت، این چنین زمین را ترک کرد و به سمت رختکن رفت

در ادامه هم سردار آزمون فرصت دیگری به دست نیاورد تا در شبی که 12 لمس توپ، 6 پاس صحیح، یک برتری در دوئل زمینی، یکبار گرفتن خطا و یک پاس در عمق عالی داشت، نتواند مانع از شکست دو بر صفر رم شود تا تیمش 25 امتیازی بماند و به رده هفتم جدول سری آ برود.

1968007

بدون شک این نمایش آزمون و رفع کامل مصدومیت این شانس را به او خواهد داد تا احتمالا مورینیو در دیدار هفته آینده مقابل ناپولی این ستاره ایرانی را در ترکیب اولیه قرار بدهد.

دیدگاه‌ها