کد خبر : 1987647 | 26 آذر 1402 ساعت 23:58 | 12.8K بازدید | 45 دیدگاه

الدحیل پس از پرسپولیس روز خوش ندارد!

شاگردان کریستوفر گالتیه برتری یک نیمه‌ای مقابل الوکره را از دست دادند و شکست خوردند.

الدحیل پس از پرسپولیس روز خوش ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الدحیل قطر که در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شانسی برای صعود به دور حذفی نداشت، اما مانع از برتری پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شد و توانست برد بی‌فایده‌ای به دست بیاورد و منجر به حذف سرخ پوشان ایران شود، شرایط عجیبی را در رقابت‌های داخلی دنبال می‌کند.

الدحیل قبل از دیدار مقابل پرسپولیس در لیگ ستارگان قطر برابر ام‌صلال شکست خورده بود و پس از آن هم در دو مسابقه پیاپی نتوانست به برتری برسد و یک تساوی با قطر اس سی و یک باخت به السد داشت که امشب هم یک نتیجه ضعیف دیگر در کارنامه آنها به ثبت رسید.

1968016

تیم فوتبال الدحیل در شرایطی که میشل اولونگا را در اختیار نداشت و کوتینیو را دوباره با رفع مصدومیت در ترکیب اولیه می‌دید، از ساعت 18 یکشنبه شب در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف الوکره رفت و با وجود برتری یک نیمه‌ای، در نهایت شکست خورد.

الدحیل در نیمه اول با گل‌های یوسف ایمن و کوتینیو (پنالتی) به برتری دو بر یک مقابل الوکره رسید، اما در نیمه دوم دو گل دریافت کرد و با نتیجه سه بر دو شکست خورد تا 17 امتیازی بماند و دور رفت لیگ ستارگان قطر را با قرار گرفتن در جایگاه پنجم جدول به پایان ببرد و نتواند اختلاف 11 امتیازی با السد صدرنشین را جبران کند.

دیدگاه‌ها