کد خبر : 1987679 | 27 آذر 1402 ساعت 02:42 | 37.9K بازدید | 28 دیدگاه

بدترین خبر تایید شد

شوک به رئال: داوید آلابا صلیبی داد

با تایید باشگاه رئال مادرید، مصدومیت داوید آلابا، ستاره این تیم، از ناحیه رباط صلیبی است.

شوک به رئال: داوید آلابا صلیبی داد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب موفق شد ویارئال را با نتیجه پرگل ۴-۱ شکست دهد و موقتا به صدر جدول لالیگا برود. اما اتفاقی در نیمه اول این صدرنشینی را به کام رئالی‌ها تلخ کرد.

در دقیقه ۳۳ بازی آلابا در میانه میدان قصد داشت بازیکن حریف را مهار کند اما تعادلش را از دست داد و دچار مصدومیت شد. در همان دقایق اولیه و با دیدن وضعیت وخیم این بازیکن هنگام خروج از زمین، هواداران حدس زدند که ممکن است مصدومیت شدید و طولانی‌مدتی در راه باشد.

1968084

اولین خبر بد را مارکا داد. این نشریه نوشت مصدومیت آلابا اصلا خوب به‌نظر نمی‌رسد و هواداران رئال خودشان را برای خبری تلخ آماده کنند. چند منبع دیگر نزدیک به باشگاه هم این خبر را تایید کردند.

حالا و پس از بازی باشگاه رئال مادرید در بیانیه‌ای این خبر را تایید کرد. در این بیانیه آمده است: «پس از انجام آزمایشات بر روی داوید آلابا، بازیکن تیم، پارگی رباط صلیبی در زانوی چپ او تایید شد. او در روزهای آینده تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.»

1968085

این مصدومیت آلابا سومین پارگی رباط صلیبی در رئال مادرید این فصل است. پیش از این، تیبو کورتوا و ادر میلیتائو نیز از این ناحیه مصدوم شده بودند.

کارلو آنچلوتی در این مورد گفت: «رباط صلیبی آلابا پاره شده است و این خبر بسیار ناراحت‌کننده‌ای است. این اولین‌باری است که برای من اتفاق می‌افتد. سه بازیکن من از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده‌اند‌. باورنکردنی است.»

دیدگاه‌ها