کد خبر : 1987695 | 27 آذر 1402 ساعت 10:11 | 2.8K بازدید | 3 دیدگاه

مهران برخورداری:

تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را در المپیک داشته باشم

ملی پوش تکواندو کشورمان گفت: سهمیه‌ای که کسب کردم تنها با تلاش من نبود و همه اعضای تیم در آن سهیم بودند و تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را در پاریس داشته باشم.

تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را در المپیک داشته باشم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مسابقات تکواندوی گرنداسلم چین که حکم کسب سهیمه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را داشت روز یک‌شنبه ۲۶ آذر برگزار شد و در وزن ۸۰- کیلوگرم مهران برخورداری دست به کار بزرگی زد و در فینال این وزن با غلبه بر جسوربک جایسانُف از ازبکستان با نتیجه دو بر یک ضمن کسب مدال طلا، سهمیه المپیک را کسب کرد و نماینده تکواندو ایران در پاریس شد.

مهران برخورداری اظهار داشت: مهم‌ترین رقیب من برای کسب سهمیه المپیک در این مسابقات حریف ازبکستانی بود که در فینال با او روبه‌رو شدم و خدا را شکر می‌کنم که توانستم این حریف را شکست دهم.

او ادامه داد: مسابقه سختی در فینال داشتم و جایسانُف را با نتیجه دو بر یک شکست دادم و توانستم اولین سهمیه تکواندو ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کنم. مسابقات قاره‌ای را در پیش داریم و امیدوارم در آن مسابقات هم بتوانیم دیگر سهمیه المپیک را به دست آوریم.

برخورداری خاطرنشان کرد: از اعضای کادر فنی و تمام مسؤولان فدراسیون تکواندو بابت زحماتی که برای من کشیده‌اند، تشکر می‌کنم و این مدال فقط تعلق به من ندارد و برای همه این عزیزان است. سهمیه‌ای که کسب کردم فقط با تلاش من نبود و همه اعضای تیم ملی تلاش کردند تا من بتوانم این عنوان مهم را به دست آورم؛ تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکردم را در پاریس داشته باشم و باعث سربلندی ایران و خانواده بزرگ تکواندو شوم.

دیدگاه‌ها