کد خبر : 1987738 | 27 آذر 1402 ساعت 12:59 | 24.6K بازدید | 17 دیدگاه

راز قدیمی مورینیو: من نگذاشتم لیورپول قهرمان شود!

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، صحبت‌های جالبی را درباره تقابل تاریخی چلسی و لیورپول در زمان حضورش در لندن مطرح کرده است.

راز قدیمی مورینیو: من نگذاشتم لیورپول قهرمان شود!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در فصل 14-2013 در یک قدمی پایان دادن به دوری طولانی مدتش از جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس بود اما این اتفاق پس از شکست برابر چلسی و تساوی با کریستال پالاس رخ نداد. 

هدایت چلسی در آن زمان برعهده مورینیو بود که توانست جام قهرمانی فصل بعدی را برای تیمش به ارمغان بیاورد و حالا خاطرات جالبی را در گفت‌وگویی که با جان اوبی میکل داشته از این بازی مطرح کرده است. 

این مربی پرتغالی در پادکست اوبی وان گفت: «مسئله اصلا برندان راجرز نبود. ما رابطه خیلی خوبی داشتیم. اتفاقی که افتاد این بود که ما باید بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل اتلتیکو مادرید را برگزار می‌کردیم و این بازی با لیورپول برای ما ارزشی نداشت چون قرار بود دوم یا سوم شویم. 

1968160

من خواستم که بازی جمعه یا شنبه شب برگزار شود اما لیگ برتر قبول نکرد. ما التماس کردیم، شکایت کردیم، اشک ریختم و آنها گفتم که این کار به دلیل مخاطبان و اسکای و هزار مورد دیگر انجام شدنی نیست. برای ما فینال لیگ قهرمانان مهم بود اما من نمی‌توانستم با تیم زیر 18 سال به مصاف لیورپول برویم چون این کار بی‌انصافی در حق منچسترسیتی بود. 

بنابراین وقتی به زمین رفتیم، رفتیم که مهمانی آنها را نابود کنیم، رفتیم که طوری بازی کنیم انگار در کورس قهرمانی هستیم. با تمام توان بازی کردیم تا برنده شویم. وقتی در اتوبوس بودیم پیراهن‌هایی در بیرون فروخته می‌شد که روی آنها عبارت لیورپول قهرمان نوشته شده بود و آنها را دیدیم. به عنوان یک عضو چلسی نمی‌توانستیم اجازه چنین اتفاقی را بدهیم. 

بازی خیلی خوبی انجام دادیم. البته که لیز خوردن استیون جرارد هم موثر بود. او آخرین کسی بود که حقش بود چنین اتفاقی برایش رخ دهد اما این بخشی از فوتبال است و در واقع ما خیلی هم خوب بازی کردیم. برای برندان راجرز ناراحت بودم چون همیشه حامی دوستانم هستم اما نه در روز مسابقات. ما در خانه دوست هستیم.»

دیدگاه‌ها