کد خبر : 1987766 | 27 آذر 1402 ساعت 15:10 | 8.7K بازدید | 13 دیدگاه

اینتر-اتلتیکو مادرید: نبردی با انگیزه انتقام قهرمانی!

دو تیم اینتر و اتلتیکو مادرید در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا باید روبه‌روی یکدیگر قرار بگیرند.

اینتر-اتلتیکو مادرید: نبردی با انگیزه انتقام قهرمانی!

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا دقایقی قبل برگزار شد و هر شانزده تیم صعود کرده به این مرحله با رقبای خودشان آشنا شدند. 

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، اتلتیکو مادرید که به عنوان تیم صدرنشین از گروهش صعود کرده بود و در سید اول قرار داشت باید در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان روبه‌روی اینتر که به عنوان تیم دوم به این مرحله صعود کرده بود به میدان برود. 

این دیدار یکی از معدود دیدارهای این مرحله است که با حضور دو تیم سرشناس اروپایی برگزار خواهد شد و بسیاری در انتظار تماشای بازی جذابی از نایب قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها و اتلتیکو مادرید هستند. 

1968201

این دو تیم پیش از این تنها یک‌بار سابقه رویارویی با یکدیگر در مسابقات اروپایی را در کارنامه دارند. اینتر در سال 2010 موفق شده بود به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند و اتلتیکو مادرید هم قهرمان لیگ اروپا شده بود و این دو تیم در سوپرجام یوفا به مصاف هم رفتند. 

این بازی با دو گل به سود اتلتیکو به پایان رسید تا دست اینتر از یک جام دیگر کوتاه بماند و آنها نتوانند به روند موفقیت‌آمیزی که با کسب سه‌گانه آغاز کرده بودند ادامه دهند. 

1968202

هرچند آنها در مسابقات اینترنشنال چمپیونز کاپ که از سال 2013 تا 2019 برگزار شد هم در تابستان 2018 با یکدیگر بازی کرده بودند که این دیدار با برد نراتزوری به پایان رسید اما این بازی دوستانه اهمیت چندانی برای این تیم نداشت.

حالا اینتر که فصل قبل در فینال لیگ قهرمانان حضور داشت و در حال حاضر در سری آ هم صدرنشین است مصمم است تا انتقام این شکست را که باعث شد دست آنها از جام کوتاه بماند از حریف بگیرد و باید دید که تفکرات دیه‌گو سیمئونه برابر تفکرات سیمونه اینزاگی چه نتیجه‌ای را به دنبال خواهد داشت.

1968203

دیدگاه‌ها