کد خبر : 1987772 | 27 آذر 1402 ساعت 14:30 | 18.2K بازدید | 13 دیدگاه

دکتر رفتم نتوانستم در مراسم اهدای مدال حاضر شوم

سوادکوهی: حتما نیازی نداشتند که دعوتم نکردند

نایب قهرمان وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، گفت: به دلیل آسیب‌دیدگی که داشتم بعد از فینال نزد دکتر رفتم و به همین دلیل نتوانستم در مراسم اهدای مدال حاضر شوم.

سوادکوهی: حتما نیازی نداشتند که دعوتم نکردند

به گزارش "ورزش سه"، علی سوادکوهی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی مقابل هادی وفایی‌پور در درقیقه پایانی مبارزه، اظهار کرد: در مجموع کشتی‌های بدی در این مسابقات نگرفتم و با وجودی‌که وزنم ۲ کیلوگرم از رقبایم کمتر بود توانستم به فینال برسم. در فینال هم تا ثانیه‌های آخر ۴ بر صفر پیش بودم اما به دلیل آسیب‌دیدگی که داشتم امتیاز از دست دادم و شکست خوردم.

دارنده مدال برنز امیدهای جهان و طلا، نقره و برنز آسیا، در پاسخ به این سوال که آیا زورش به حریف خود در فینال نرسید که باعث شد از نظر بدنی دچار افت شود، گفت: نه مشکلی بابت زور نداشتم اما عضله پایم پاره بود و دیسک گردنم نیز تکان خورده بود و احساس درد داشتم. هدفم فقط کسب پیروزی بود اما در دقیقه آخر امتیاز از دست دادم و بازنده مبارزه شدم. بعد از کشتی‌هایی که داشتم بدنم خوب برنگشته بود و همین موضوع نیز باعث شد در فینال دچار مشکل شوم.

تنها کشتی‌گیر ایرانی که موفق به شکست جردن باروز آمریکایی شده است، خاطرنشان کرد: من کشتی‌های بدی نگرفتم و قطعا در آینده خیلی بهتر از این کشتی خواهم گرفت. هنوز در این وزن کار دارم.

سوادکوهی در ادامه گفت‌وگو با ایسنا، درباره دلایل حاضر نشدن خود در مراسم اهدای مدال که به دیسکالیفه شدن او از مسابقات منجر شد، گفت: در فینال فشار زیادی به من وارد شد و به این دلیل که دچار آسیب‌دیدگی شده بودم نوبت دکتر داشتم و باید نزد دکتر می‌رفتم. به همین دلیل در مراسم اهدای مدال حضور نداشتم.

آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران، در پاسخ به این سوال که آیا از موضوعی ناراحتی داشت که در مراسم اهدای مدال حاضر نشد، خاطرنشان کرد: نه ناراحت نبودم و باید نزد دکتر می‌رفتم.

وی درباره دعوت نشدنش به اردوی تیم ملی کشتی آزاد، گفت: حتما نیازی به من نداشتند که من را دعوت نکردند. من برای آبروی این کشور و مملکت همیشه جنگیدم و دوست دارم باز هم بتوانم برای کشتی ایران افتخارآفرینی کنم. قطعا هر چه خودشان صلاح بدانند انجام خواهد شد و من دیگر چه باید بگویم؟ من زحمت زیادی برای این کشتی کشیدم.

سوادکوهی درباره برنامه‌های خود گفت: صد درصد در وزن ۸۶ کیلوگرم می‌مانم و برای اینکه به حقم برسم حاضرم با هر کشتی‌گیری مبارزه کنم.

وی در پایان با قدردانی از تشویق همشهریان خود در این رقابت‌ها، خاطرنشان کرد: مردم ساری لطف زیادی در حق من داشتند و باعث شدند سالن جو خیلی خوبی داشته باشد. متاسفانه در فینال به‌خاطر مشکلات بدنی که داشتم نتوانستم برنده شوم و آن‌ها را خوشحال کنم.

دیدگاه‌ها