کد خبر : 1987777 | 27 آذر 1402 ساعت 15:33 | 40.3K بازدید | 20 دیدگاه

واکنش جالب سیتی: حریف ما یونایتد را حذف کرد!

تیکی بگریستین، مدیر ورزشی منچسترسیتی، می‌گوید که تیمش کار آسانی برابر کپنهاگن در پیش نخواهد داشت.

واکنش جالب سیتی: حریف ما یونایتد را حذف کرد!

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا دقایقی پیش انجام شد و تمامی تیم‌های حاضر در این مرحله با رقبایی که باید برابر آنها قرار بگیرند آشنا شدند. 

منچسترسیتی که فصل گذشته توانست جام قهرمانی این رقابت‌های را بالای سر ببرد به عنوان مدعی قهرمانی قدم به این مرحله خواهد گذاشت و باید برابر کپنهاگن قرار بگیرد که بسیاری این تیم را آسان‌ترین قرعه مرحله یک هشتم می‌دانستند. 

بگریستین پس از پایان قرعه‌کشی به موی استار گفت: «گزینه‌های دیگری هم وجود داشت اما حالا شرایط به این صورت است. مهم نیست که سال گذشته یا دو سال قبل چه اتفاقی رخ داد. ما می‌دانیم که آنها چه عملکرد خوبی در مرحله گروهی داشته‌اند و موفق شدند منچستریونایتد و گالاتاسرای را که روی کاغذ بهتر از آنها بودند حذف کنند. 

1968218

سال گذشته هم اتفاق مشابهی رخ داد و ما نشان دادیم که در ماه فوریه و مارس بهتر از دسامبر هستیم. باید سعی کنید که همیشه روی فرم باشید تا در بهترین شرایط ممکن به مرحله حذفی قدم بگذارید. ما همچنان به دنبال ارائه بهترین بازی با بیشترین فشار روی حریف هستیم.

هنوز ماه فوریه نشده است و ما باید برای این ماه و حضور قدرتمند در مسابقات آماده شویم. هیچ تیمی نمی‌تواند در ماه نوامبر یا دسامبر حریفش را نابود کند. همیشه این احتمال وجود دارد که شما در آن زمان بازی بهتری ارائه کنید.»

او همچنین در پاسخ به سوالی درباره شرایط رئال مادرید و بارسلونا اضافه کرد: «رئال مادرید در مرحله گروهی فوق‌العاده بود. از این که آنها اول شدند خوشحال هستم. ما شرایط بارسلونا و رئال را به دقت زیر نظر داریم. آنها در گروه اول شدند و باید ببینیم شرایط در ماه فوریه چطور خواهد بود. ما شش امتیاز از صدر جدول لیگ برتر فاصله داریم که قابل قبول و مانند شرایط بارسا است.»

دیدگاه‌ها