کد خبر : 1987785 | 27 آذر 1402 ساعت 16:20 | 10.1K بازدید | 15 دیدگاه

زانتی: اینتر می‌توانست قرعه بدتری داشته باشد!

خاویر زانتی، مدیر باشگاه اینتر، معتقد است که این تیم به جای اتلتیکومادرید می‌توانست با قرعه دشوارتری در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مواجه شود.

زانتی: اینتر می‌توانست قرعه بدتری داشته باشد!

به گزارش "ورزش سه"، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز قرعه‌کشی شد و تیم اینتر باید با اتلتیکو مادرید رقابت کند.

اینتر فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده بود و انگیزه زیادی برای صعود از این مرحله دارد.

خاویر زانتی، مدیر اینتر، درباره قرعه اینتر به اسکای گفت: "قرعه رویارویی با اتلتیکو سخت است چون آن‌ها حریف قدرتمندی هستند، من سیمئونه را به خوبی می‌شناسم، او هم تیمی من بود و دوست من است. این قرعه دو بازی خوب بین دو تیم بزرگ خواهد بود.

1968230

می‌توانست بدتر باشد!

در این مرحله و بعد از دوم شدن در گروه‌مان، می‌دانستیم که قرعه دور حذفی می‌توانست بسیار پیچیده و بدتر هم باشد. احترام زیادی برای اتلتیکو مادرید قائل هستیم، من فرهنگ و تاریخ آن را می‌شناسم. مطمئنا حریفی هستند که سخت شکست خواهند خورد اما ما نیز در موقعیتی هستیم که می‌توانیم دو بازی عالی انجام دهیم. ما برای این بازی آماده می‌شویم.

بازی رفت در سن سیرو؟

باید خوب شروع کنیم و اگر در سن سیرو خوب کار کنیم، باید در مادرید هم همین کار را انجام دهیم. مصاف اینتر و اتلتیکو دو بازی بسیار متعادل خواهد بود و هر دو تیم بازیکنان بزرگی دارند. امیدواریم که در آن لحظه آمادگی اینتر مانند امروز باشد، اما هنوز زمان زیادی باقی‌مانده است.

دیدگاه‌ها