کد خبر : 1987836 | 27 آذر 1402 ساعت 19:36 | 20K بازدید | 12 دیدگاه

ادعای ستاره آرسنال: از رقیبم بازیکن بهتری ساختم!

داوید رایا اصرار دارد نبرد او با آرون رمزدیل هر دو بازیکن آرسنال را به دروازه‌بان‌های بهتری تبدیل کرده است.

ادعای ستاره آرسنال: از رقیبم بازیکن بهتری ساختم!

به گزارش "ورزش سه"، داوید رایا دروازه‌بان موردعلاقه میکل آرتتا در چارچوب دروازه آرسنال است. او در برتری 2-0 آرسنال مقابل برایتون دروازه‌اش را بسته نگه داشت و تبدیل به اولین دروازه‌بان این فصل شد که مقابل این تیم کلین‌شیت کرده است.

از زمانی که رایا در ماه سپتامبر وارد تیم شد، بدون شک به شماره یک آرتتا تبدیل شده و همین موجب شده تا آرون رمزدیل نیمکت‌نشین شود. رایا با این حال اعتقاد دارد که رقابت بین خودش و رمزدیل موجب شد تا هر دو به بازیکنان بهتری تبدیل شوند.

1968299

رایا در پاسخ به این سوال که آیا این نبرد او را به دروازه‌بان بهتری تبدیل کرده، پاسخ داد: "البته. فکر می‌کنم از رمزدیل دروازه‌بان بهتری ساخته‌ام. فکر می‌کنم با این رقابت، من نمی‌گویم جنگ، فقط در تمرین به هم فشار می‌آوریم و سعی داریم به هم کمک کنیم. وقتی نحوه تمرین کردن یکدیگر‌ را می‌بینیم، بهتر کار می‌کنیم. رابطه ما اینطور است و دقیقا همین‌طور کار می‌کنیم. خارج از آنچه شما می‌بینید، این اتحاد بین دو دروازه‌بان است. او یک دروازه‌بان بزرگ و یک هم‌تیمی بی‌نظیر است. امیدوارم او هم همین را در مورد من بگوید! ما هم‌تیمی هستیم و برای یک موقعیت می‌جنگیم."

1968300

رایا همین‌طور درباره بازی آینده آرسنال مقابل لیورپول گفت: "بازی خارج از خانه مقابل لیورپول برای هر یک از تیم‌های لیگ برتر سخت است. فکر می‌کنم آخرین باری که در آنفیلد با برنتفورد بازی کردم و آنچه قرار است در روز شنبه با آن روبرو شویم، کاملاً متفاوت است. فکر می‌کنم آن‌ها (هواداران) اکنون بیشتر از ما حمایت خواهند کرد، به خصوص که ما برای صعود به صدر جدول رده بندی لیگ برتر می‌جنگیم."

دیدگاه‌ها