کد خبر : 1987860 | 27 آذر 1402 ساعت 21:22 | 16.8K بازدید | 11 دیدگاه

ستاره یووه کوتاه نمی‌آید: می‌خواهم اینجا بدرخشم!

دوشان ولاهوویچ، ستاره صربستانی یوونتوس، همچنان حاضر به ترک این باشگاه نیست.

ستاره یووه کوتاه نمی‌آید: می‌خواهم اینجا بدرخشم!

به گزارش "ورزش سه"، ولاهوویچ نتوانسته از زمان پیوستن به یوونتوس انتظاراتی که با پرداخت مبلغ 80 میلیون یورو برای انتقالش به وجود آمده بود را برآورده کند.

این بازیکن 23 ساله از ابتدای فصل تا به حال در 867 دقیقه‌ای که در طول 14 بازی در سری آ در ترکیب این تیم حضور داشته تنها موفق به زدن پنج گل شده است که آمار خوبی برای او به حساب نمی‌‎آید.

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی در تابستان گذشته از علاقه باشگاه یوونه به فروش او خبر داده بودند. حالا گفته می‌شود که مدیران این باشگاه حاضر هستند در صورت دریافت پیشنهادی قابل قبول با فروش او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی هم موافقت کنند.

1964128

اما روزنامه کوریره دلو اسپورت مدعی شده که این ستاره صربستانی به هیچ وجه تمایلی به ترک یووه ندارد و می‌خواهد توانایی و مهارتش را در ترکیب این تیم ثابت کند، هرچند با موانع و مشکلات بسیاری تحت هدایت مکس آلگری در این فصل روبرو بوده است.

ولاهوویچ در سه ماه گذشته تنها یک بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است و دستمزدش از ماه جولای سال آینده به سالانه 12 میلیون یورو افزایش پیدا می‌کند و همین باعث شده که فروش او برای این باشگاه در اولویت قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها