کد خبر : 1987862 | 27 آذر 1402 ساعت 21:25 | 5.1K بازدید | 32 دیدگاه

ملوان و یازده مرد گلزن در یک فصل؛

جعفری از گلزنی به گل‌سازی تغییر وظیفه داد

ملوان امروز توانست با ۴ گل از سد مس رفسنجان بگذرد تا پس از سپاهان به عنوان خطرناک‌ترین تیم فصل شناخته شود.

جعفری از گلزنی به گل‌سازی تغییر وظیفه داد

به گزارش "ورزش سه"، از هفته سیزدهم لیگ برتر خلیج فارس، امروز ملوان تحت هدایت مهدی تارتار به مصاف مس رفسنجان رفت و شاگردان تارتار با دیکته کردن سبک بازی خود به تیم الهامی، موفق شدند با کسب پیروزی 4 بر یک، سه امتیازی مهم را تصاحب کنند و خود را بالاتر از پرسپولیس به رده چهارم جدول برسانند.
این پیروزی در شرایطی به وجود آمد که رضا جعفری، مهاجم گلزن ملوان، که از آغاز فصل 5 گل زده و تنها شهریار مغانلو و رضا اسدی در جدول گلزنان لیگ وضعیت بهتری از او دارند، در این بازی هم موفق به گلزنی نشد. او از هفته سوم مقابل فولاد، هفته چهارم مقابل گل گهر و هفته پنجم مقابل پیکان موفق به گلزنی شد و پس از سه هفته ناکامی، دو بار دروازه سپاهان را در ایستگاه نهم لیگ بیست و سوم باز کرد تا 5 گله شود. اکنون اما رضا جعفری در 4 دیدار برابر استقلال خوزستان، هوادار، شمس آذر و مس رفسنجان اگر چه از گلزنی ناکام بوده، اما اثرگذاری روی نتایج تیمش به وضوح مشخص است.

1949079

او امروز با نفوذهایش سوهان روح مدافعان مس بود و ارسالش زمینه‌ساز گل نخست ملوان توسط پدرام قاضی‌پور بود. او سعی داشت خودش هم گلزنی کند، اما ضرباتش در اختیار لک قرار می‌گرفت تا اینکه یکی از ضربات او با دفع ناقص لک مقابل پای قاضی‌پور قرار گرفت تا دومین گل هم روی اثرگذاری رضا جعفری به ثمر برسد.
ملوان اکنون با 19 گل زده بعد از سپاهان بهترین خط حمله لیگ را دارد و از طرفی دیگر یازده بازیکن گلزن دارد و وظیفه گلزنی در ملوان میان بازیکنان این تیم تقسیم شده که این موضوع باعث می‌شود رضا جعفری هم به جای تمرکز بر روی شمار گل‌های شخصی‌اش بیشتر در اختیار تیم باشد و به نتیجه‌گیری ملوانی‌ها کمک کند.

دیدگاه‌ها