کد خبر : 1987888 | 28 آذر 1402 ساعت 02:31 | 17.9K بازدید | 25 دیدگاه

بررسی بازی‌های یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان (4)

رئال مادرید-لایپزیش، نبرد کهکشانی‌ها با پسران لاماسیا

لایپزیش و رئال مادرید قرار است در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر یکدیگر صف‌آرایی کنند.

رئال مادرید-لایپزیش، نبرد کهکشانی‌ها با پسران لاماسیا

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز انجام شد و تیم‌های حاضر در مرحله حذفی رقبای خود را در این ایستگاه شناختند و اکنون باید خود را برای تقابل‌های رفت و برگشت آماده کنند و در یکی از دیدارهای این مرحله رئال مادرید به مصاف لایپزیش خواهد رفت. لایپزیش روزهای پرنوسانی دارد و رئال مادرید هم با توجه به میزان مصدومانی که دارد مشخص نیست در این بازی با چه شرایطی روبرو شود!

رئال مادرید-لایپزیش
این دو تیم هم در مرحله گروهی فصل قبل همگروه بودند که یک برد به رئال رسید و یک برد به لایپزیش؛ حال با گذر زمان این بار در مرحله یک هشتم نهایی و آن هم با تیمی متفاوت نسبت به سال قبل رویارو خواهند شد.

1968228

لوئیس اوپندا- جود بلینگام
دو گلزن قهار این فصل اروپا که هر دو جوان هستند. اوپندا در 23 سالگی تبدیل به یک غول بلژیکی برای نسل جدید فوتبال شده تا جای لوکاکو را پر کند و با زدن 10 گل و ارسال 4 پاس گل در 15 بازی این نوید را می‌دهد که او فصل به فصل بیشتر پیشرفت می‌کند و رقیبش در مسیر گلزنان پنج لیگ معتبر اروپایی این فصل، بلینگامی است که در نقش مهاجم کاذب و هافبک تهاجمی با 13 گل در 15 بازی بهترین گلزن لالیگای اسپانیاست.

1964542

پسران کاتالونیا علیه مادریدی‌ها
اولمو، ژاوی سیمونز و ایلایژ موریبا سه ستاره‌ این فصل تیم مارکو روزه که هر سه محصولات آکادمی لاماسیا هستند و هر کدامشان با قصه‌ای متفاوت سر از آلمان درآوردند اما اکنون این شانس را دارند تا در نقش ستارگان آینده بارسلونا، یقه رئال مادرید را بگیرند!

تیمو ورنر و خاطرات مشترک با رودریگر و کپا
روزهای خوشی که این مهاجم آلمانی در چلسی تحت مالکیت رومن آبراموویچ، همراه با کپا و رودیگر داشت، مدت زیادی است که ازشان گذشته اما تغییرات چلسی و ماجراجویی این سه نفر به نوعی بوده که هر کسی گمان کند سال‌ها از دومین قهرمانی اروپایی چلسی با حضور توخل و شاگردانش می‌گذرد.

دیدگاه‌ها