کد خبر : 1987896 | 27 آذر 1402 ساعت 23:12 | 36.9K بازدید | 51 دیدگاه

جان تری:

واضح است که رئال در CL دست بالا را دارد!

جان تری، ستاره سابق چلسی، می‌گوید تیم رئال مادرید در برابر لایپزیش، به صورت واضحی دست بالاتر را برای پیروزی دارد.

واضح است که رئال در CL دست بالا را دارد!

به گزارش "ورزش سه"، امروز زمانی که قرعه‌کشی مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا انجام شد، زمانی که گوی پاری‌سن‌ژرمن بیرون آمد، نفس‌های نمایندگان رئال مادرید در سینه حبس شد. این قرعه‌ای بود که هیچ‌یک از تیم‌های سید نخست نمی‌خواستند با آن مواجه شوند. اما خطر از بیخ گوش رئالی‌ها رد شد و این تیم با لایپزیش روبه‌رو خواهد شد.

جان تری، نماینده برگزارکنندگان بازی فینال این رقابت‌ها در لندن درباره قرعه رئال مادرید گفت: "برای من واضح است که رئال مادرید دست بالاتر را دارد. آنها تیم بهتر و باتجربه‌تری هستند و کارلو آنچلوتی مربی‌ای است که بازی در این روزهای مهم لیگ قهرمانان را بلد است."

1968412

البته امیلیانو بوتراگوئنو سعی کرد تا سرخوشی‌ای که پیرامون تیمش برای قرعه لایپزیش ایجاد شده بود را کمرنگ کند و علاوه بر برداشتن فشارها از تیمش به رقیب آلمانی هم احترام بگذارد: "اینکه ما خیلی بهتر از لایپزیش هستیم فقط یک نظر است و چیزی که ما را نگران می کند رقیبی با کیفیت لایپزیش است که از فصل گذشته آنها را به خوبی می‌شناسیم. بازی با آنها دو بازی فشرده و سخت بودند، ما می‌دانیم که قرار نیست بازی‌های ساده داشته باشیم. قرعه راحتی وجود ندارد. همه ما می‌دانیم باشگاه‌ها بهترین ورژن خود را در این رقابت‌ها به نمایش می‌گذارند."

با وجود حرف‌های بوتراگوئنو احساس مشترک میان تیم‌های سید دو عدم علاقه‌شان به مواجه شدن با رئال مادرید بود. یواخیم پِلِنگه، مدیر تیم لایپزیش، بعد از مراسم قرعه‌کشی به این واقعیت اعتراف کرد: "این بدترین اتفاقی است که می‌توانست برای ما بیفتد. ما فصل گذشته با یکدیگر روبرو شدیم و از قبل از تاریخ پربار رئال مادرید در این رقابت‌ها خبر داریم."

دیدگاه‌ها