کد خبر : 1987897 | 28 آذر 1402 ساعت 03:41 | 18.7K بازدید | 15 دیدگاه

یک پرسپولیسی دیگر توسط خمس احیا شد؛

مهدی عبدی حالا محبوب خمس (عکس)

مهدی عبدی پس از فصل پرنوسانی که در لیگ بیست و دوم داشت، زیر نظر خمس کیفیتی قابل قبول داشته است.

مهدی عبدی حالا محبوب خمس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هفته سیزدهم لیگ برتر خلیج فارس، تراکتور در ورزشگاه خانگی خود میزبان پیکان بود و در شرایطی که ده نفره شد، دو گل از مهدی عبدی شرایط قرمزپوشان تبریزی را تغییر داد و سبب شد شاگردان خمس سه امتیاز بسیار مهم را در جیب خود بگذارند، عبدی نیز با دبل در این بازی شمار گل‌های این فصلش به 5 برسد و بهترین گلزن فصل تراکتور عنوان بگیرد. او همچنین با رضا جعفری از ملوان برابر شد و تنها شهریار مغانلو و رضا اسدی از او بیشتر گلزنی کرده‌اند.
مهدی عبدی، مهاجمی که از دل پایه‌های پرسپولیس رشد کرد و در روزهایی که پرسپولیس درگیر مسائلی چون محرومیت عیسی آل‌کثیر و نبود مهره تهاجمی شده بود، تبدیل به عصای دست یحیی گل‌محمدی شد. او در لیگ نوزدهم که تحت نظر کالدرون و یحیی گل‌محمدی به بازی می‌رفت در 15 بازی، 4 گل زد. پس از آن در لیگ بیستم و لیگ بیست و یکم با اینکه 27 بازی در هر فصل انجام داد، در لیگ بیستم 9 گل زد و در لیگ بیست و یکم هفت گل!

1968414

او در فصل قبل که پرسپولیس در مسیر قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی قدم برمی‌داشت، با حضور لوکادیا نیمکت نشین شد و در جدال با عیسی آل‌کثیر و لئاندرو پریرا فرصت کمی به او می‌رسید و در شانزده بازی تنها یک گل زد و انتقادات کارشناسان از او به نحوی بود که به نظر می‌رسد مهاجم نوکی که هواداران پرسپولیس او را قوت قلب خود در دربی‌ها می‌دانستند، خیلی زود تبدیل به یک استعداد سوخته شده اما با وجود اینکه پس از شروع فصل و تمرینات آماده‌سازی به تراکتور پیوست، خمس نشان داده بازی گرفتن از او را به خوبی بلد است.
این بازسازی یک فصل پس از عملکرد درخشان رضا اسدی تحت نظر خمس به وجود آمده و با وجود اینکه خمس خودش هم راجع‌به کم‌تحرکی عبدی و عدم همکاری او در پرس صحبت کرده، اما شم گلزنی مهدی عبدی اصلی‌ترین خصلت این مهاجم 25 ساله خواهد بود که اکنون در 5 فصل، 26 گل در تاریخ لیگ برتر زده از نام‌هایی چون علی کریمی، آرش افشین، کرار جاسم و پیمان بابایی بیشتر گل زده و قطعا باید روند گلزنی خود را برای درخشیدن در فهرست گلزنان تاریخ لیگ برتر بهبود ببخشد.

عکس‌ها: مهرداد نوع بشر

دیدگاه‌ها