کد خبر : 1987903 | 27 آذر 1402 ساعت 23:51 | 155.4K بازدید | 61 دیدگاه

انریکه لوتیتو، مدیر لاتزیو:

بدترین قرعه یک‌هشتم لیگ قهرمانان برای ماست

انریکه لوتیتو، مدیر لاتزیو و پسر کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه، بازی مقابل بایرن مونیخ در مرحله یک‌هشتم نهایی را بدترین قرعه برای تیمش دانست.

بدترین قرعه یک‌هشتم لیگ قهرمانان برای ماست

به گزارش "ورزش سه"، امروز قرعه‌کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و هر تیم حریفش در مرحله یک‌هشتم نهایی را شناخت.

تیم‌های ایتالیایی ناپولی، اینتر و لاتزیو به ترتیب با بارسلونا، اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ برخورد کردند. در حالی که با توجه به شرایط کنونی تیم‌ها ناپولی و اینتر تا حدودی از قرعه‌شان راضی هستند، اما هواداران و اعضای لاتزیو از این قرعه‌کشی با ناراحتی بیرون آمدند‌.

1968423

آنها به بایرن مونیخ آماده خوردند. باواریایی‌ها با اقتدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کردند و در بوندسلیگا نیز وضعیت خوبی دارند. هری کین، مهاجم این تیم، یکی بهترین مهاجمان اروپاست و می‌تواند کابوس هر خط دفاعی باشد.

انریکه لوتینو که مدیر لاتزیو است نیز همانند دیگر اعضای باشگاه از نتیجه قرعه‌کشی ناراضی است. او گفت: «این بدترین قرعه‌ای است که می‌توانستیم داشته باشیم. بازی خیلی سختی خواهد بود. اما ما تا پایان خواهیم جنگید. بایرن در این رقابت‌ها متخصص است. اما امیدواریم بتوانیم مانند گذشته در لیگ قهرمانان اروپا به خوبی ظاهر شویم.»

دیدگاه‌ها