کد خبر : 1987912 | 28 آذر 1402 ساعت 00:01 | 10.2K بازدید | 6 دیدگاه

بهترین‌های ۲۰۲۳ کاتالان با یک سورپرایز

پپ گواردیولا، آیتانا بونماتی و اوریول رومئو به عنوان بهترین‌های فوتبال کاتالونیا در سال ۲۰۲۳ جوایزشان را دریافت کردند.

بهترین‌های ۲۰۲۳ کاتالان با یک سورپرایز

به گزارش "ورزش سه"، امشب مراسم بهترین‌های فوتبال کاتالونیا در سال ۲۰۲۳ برگزار شد. این مراسم هر ساله برگزار می‌شود و بهترین سرمربی و بهترین بازیکن زن و مرد در بین کاتالان‌ها انتخاب می‌شوند.

در نهایت در این مراسم جایزه بهترین سرمربی کاتالان به پپ گواردیولا، بهترین بازیکن مرد به اوریول رومئو و بهترین بازیکن زن نیز به آیتانا بونماتی اهدا شد.

پپ گواردیولا در سال ۲۰۲۳ موفق به کسب سه‌گانه شد و سالی تاریخی را برای منچستر سیتی رقم زد‌. او با کسب ۷۵.۶۱ درصد آرا، بالاتر از ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا و فران گارسیا پیمینتا، سرمربی لاس پالماس، این عنوان را به دست آورد.

1968444

آیتانا بونماتی نیز موفق شد مانند فصل‌های اخیر موفقیتش با تیم زنان بارسلونا را ادامه دهد و در نهایت جایزه توپ طلا را نیز کسب کند تا به راحتی و بدون هیچ شک و شبهه‌ای بهترین بازیکن زن کاتالان لقب بگیرد.

1968443

اوریول رومئو سالی درخشان را در خیرونا پشت سر گذاشت و در تابستان گذشته به بارسلونا پیوست، اما با وجود شروعی قابل قبول نتوانست عملکرد خوبش را در بارسا ادامه دهد و حتی شایعاتی نیز وجود دارد که ممکن است در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه یا تابستان آینده به خیرونا برگردد. با این حال او نیز بالاتر از جوردی آلبا و سرجیو گومز، به عنوان بهترین بازیکن مرد کاتالان انتخاب شد و جایزه‌اش را دریافت کرد.

دیدگاه‌ها