کد خبر : 1987918 | 28 آذر 1402 ساعت 05:06 | 28.7K بازدید | 15 دیدگاه

بنگستون به گل زدن و فوتبال بازی کردن عادت دارد؛

از گلزنی برای پرسپولیس تا آقای گلی لیگ هندوراس

جری بنگستون، مهاجم ۳۶ ساله سابق پرسپولیس و ذوب آهن، این روزها بهترین مهاجم حال حاضر هندوراس است.

از گلزنی برای پرسپولیس تا آقای گلی لیگ هندوراس

به گزارش "ورزش سه"، جری بنگستون، مهاجمی هندوراسی که اگر چه برای ذوب آهن و پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر 19 گل به ثمر رسانده ولی اغلب با گلی که در شهرآورد هشتاد و یکم زد و باعث شد تا از باخت پرسپولیس در مقابل استقلال جلوگیری کند شناخته می‌شود، این روزها هنوز از فرم درخشان خود فاصله نگرفته است.

1968499

بنگستون که پس از جدایی از پرسولیس به ذوب آهن رفت و پس از آن سر از ساپریسای کاستاریکا درآورد اکنون از سال 2018 تا کنون در تیم المپیای هندوراس بازی می‌کند و در این مدت عمکلردی درخشان داشته است. بنگستون کاپیتان 36 ساله این تیم است و در این فصل از لیگ هندوراس با 11 گل زده، دومین گلزن برتر این لیگ شد و نتوانست به مانند فصل قبل لیگ هندوراس آقای گل شود. از زمان حضور او در این تیم، المپیای هندوراس 4 سال متوالی قهرمان لیگ شده و اگر بامداد امروز المپیا بتواند موتاگوا را شکست بدهد برای پنجمین فصل متوالی یری بنگستون به عنوان کاپیتان و رهبر این تیم جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.

او در 232 بازی، 122 گل زده داشته و در مجموع تاریخ لیگ هندوراس 177 گل زده و با نفر اول گلزنان تاریخ هندوراس که ولادیمیر ولاسکوئز باشد 19 گل فاصله داشته باشد و بنگستون در آخرین گفت‌وگوی خود با رسانه‌های هندوراس اعلام کرده هر زمان از این رکورد گذر کند، کفش‌های خود را خواهد آویخت.

دیدگاه‌ها