کد خبر : 1987926 | 28 آذر 1402 ساعت 00:38 | 150.6K بازدید | 75 دیدگاه

گزارش اختصاصی خبرنگار ورزش سه از جده

تنش و درگیری عجیب در مخفیگاه بهترین تیم جهان!

حضور در محل اسکان تیم منچسترسیتی شب عجیبی را برای چند خبرنگار ایرانی رقم زد.

تنش و درگیری عجیب در مخفیگاه بهترین تیم جهان!

به گزارش "ورزش سه"، ظهر دوشنبه مهمترین خبر در جده، رسیدن کاروان منچسترسیتی برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان است. تیم پپ گواردیولا که در قسمت بار هواپیما، سه جامی که در سال 2023 برده را هم جا داده بود، با استقبالی نه چندان باشکوه وارد جده شد و مستقیما به هتل محل اقامتش رفت.

در حالی که در رسانه‌ها از چند روز قبل مشخص بود که سه تیم دیگر در چه هتل‌هایی اقامت دارند، نام هتل محل اقامت منچسترسیتی رسانه‌ای نشده بود. 

بولت پرسپولیساما خبرنگاران ایرانی که برای گرفتن آخرین اخبار از تیم فلومیننزه به هتل هیلتون جده رفته بودند، با به حرف گرفتن یکی از ماموران امنیتی از نام محل اقامت سیتی مطلع شدند: حیات پارک؛ هتلی مجلل در ساحل دریای احمر که اقامت در مانند یک تعطیلات عالی برای ستاره‌های سیتی است؛ در حالی که سایر ستاره‌های لیگ برتر باید با آب و هوای سرد انگلیس در این روزها دست و پنجه نرم کنند.

1968583

حیات پارک با هتل هیلتون فاصله زیادی ندارد، پس خبرنگاران ایرانی چند دقیقه بعد مقابل در ورودی هتل هستند که سه مامور امنیتی مقابل آن هستند. کارت خبرنگاران چک و اجازه ورود داده می‌شود.

1968487

محوطه هتل تقریبا تاریک است و حتی درون هتل نور کمی دارد. به نظر می‌رسد ستاره‌های سیتی برای خواب به اتاق‌شان رفته‌اند و فقط تعدادی از اعضای پشت صحنه تیم (گفته می‌شود سیتی با گروهی 65 نفره به جده سفر کرده است)، مشغول بیلیارد بازی کردن هستند. دو-سه نفر هم که حسابی با هم کری می‌خوانند، پینگ‌پنگ بازی می‌کنند.

1968488

خبرنگاران ایرانی هنوز کاملا به فضا عادت نکرده‌اند که ناگهان مهمترین ستاره فوتبال دنیا از مقابل‌شان عبور می‌کند. ارلینگ هالند با همان سرعتی که مدافعان لیگ برتری را پشت سر می‌گذارد، با عجله به سمت آسانسور می‌رود، آنقدر سریع که خبرنگاران ایرانی حتی فرصت آماده کردن دوربین‌هایشان را پیدا نمی‌کنند.

اما چند لحظه بعد، شانس دوباره به سراغ ایرانی‌ها می‌آید و این بار دو ستاره سیتی با طمأنینه از جلویشان می‌گذرند: متئو کوواچیچ و برناردو سیلوا با لبخندهایی کمرنگ عبور می‌کنند و راهی اتاق‌هایشان می‌شوند.

1968489

طولی نمی‌کشد که بازی بیلیارد و پینگ‌پونگ کارمندان سیتی تمام می‌شود و خبرنگاران ایرانی هم آماده می‌شوند که هتل را ترک کنند. اما در همین لحظه سر و کله کالوین فیلیپس پیدا می‌شود. هافبک انگلیسی که احتمالا در ژانویه از سیتی جدا می‌شوند، با پای بانداژ شده برای برداشتن یک بطری آب به اتاق پشت لابی می‌رود و در برگشت دستی هم برای دوربین‌های خبرنگاران ایرانی تکان می‌دهد.

1968486

بولت پرسپولیسهمین برای خبرنگاران ایرانی کافی است و احساس می‌کنند که کنجکاوی‌شان برای حضور در حیات پارک بی‌ثمر نبوده است اما ناگهان اتفاق عجیبی رخ می‌دهد.
دو نفر از ماموران امنیتی باشگاه سیتی با حالتی بسیار تهاجمی به آنها نزدیک شده، کارت یکی از آنها را از گردنش پاره کرده و دیگری را هل می‌دهند. خبرنگاران ایرانی که کاملا شوکه شده‌اند و دلیل این رفتار را متوجه نمی‌شوند، خواستار توضیح هستند اما ماموران امنیتی سیتی تنها با لحنی تهدیدآمیز از آنها می‌خواهند که کارت‌هایشان را تحویل بدهند.

تلاش ایرانی‌ها برای آرام کردن فضا و توضیح اینکه با اجازه وارد شده‌اند و از قرنطینه بودن هتل سیتی مطلع نبودند، ثمری ندارد و طرف مقابل حتی بی‌میل نبود که کار به درگیری فیزیکی کشیده شود. 

حتی تلاش ماموران امنیتی هتل برای میانجی‌گری هم فایده‌ای ندارد و کارت خبرنگاران ایرانی ضبط می‌شود و تلاش برای پس گرفتن آن هنوز ادامه دارد. 

به این ترتیب شبی که می‌توانست با خاطره خوب دیدن چند ستاره سیتی تمام شود، به ماجرای عجیب و تلخ برای خبرنگاران ایرانی تمام شد؛ با سماجت عجیب مامورانی که اگر خط دفاعی سیتی در جده آنها را الگو قرار بدهند، احتمالا با جام چهارم به خانه بازخواهند گشت.

بهنام جعفرزاده - جده

دیدگاه‌ها