کد خبر : 1987931 | 28 آذر 1402 ساعت 07:55 | 14.6K بازدید | 6 دیدگاه

زمستانی سخت برای بهاری شیرین؛

خانه‌تکانی بزرگ در دینامو: صادق در مسیر خروج احتمالی

شرایط در دینامو زاگرب، شرایط یک تیم بحران‌زده است و آینده این باشگاه در گروی تصمیمات مالکان فعلی تیم است.

خانه‌تکانی بزرگ در دینامو: صادق در مسیر خروج احتمالی

به گزارش ورزش سه، از شروع فصل ۲۰۲۳/۲۴، دینامو زاگرب عنوان‌دار و پرافتخارترین تیم کشور کرواسی در کسب نتیجه و ثبت یک شکست و یک تساوی در سه بازی آغاز فصل، زمینه‌ساز افت محسوس دینامو شد و در آخرین دیدار خود از هفته نوزدهم در دربی کرواسی به مصاف هایدوک اسپلیت رفت که در پایان این بازی با نتیجه بدون گل خاتمه پیدا کرد تا اکنون دینامو با ۳۴ امتیاز از هفده بازی در رده سوم جدول قرار بگیرد و با هایدوک تیم ۴۱ امتیازی و صدرنشین این لیگ، ۷ امتیاز فاصله داشته باشد.

یاران صادق محرمی امیدوار بودند با کسب ششمین برد متوالی خود بتوانند وضعیت را در اختیار بگیرند و استرسی برای ادامه فصل نداشته باشند اما عملکردی ضعیف از بازیکنان این تیم باعث شد در روزی که مستحق برد بودند، تنها دستاوردشان ۱ امتیاز باشد!

1968497

دینامو در شروع فصل وضعیت مطلوبی نداشته و پس از جدایی دومینیک لیواکوویچ گلر ملی پوش تیم ملی کرواسی و شوتالو مدافع مرکزی این تیم، دیگر در خط دفاع آرامش ندارد و این عدم احساس امنیت در عقب زمین اصلی‌ترین عامل افت دینامو عنوان می‌شود.

دینامو تا اینجا سومین خط حمله برتر کرواسی، دومین خط دفاع برتر لیگ و با آماری متوسط در مباحث آماری چون خلق موقعیت و ایجاد فرصت‌های گلزنی بوده تا در این پارامترها هم دچار تزلزل شده باشند.

دینامو که از مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا تحت عنوان تیم دوم گروه صعود کرده، باید در ادامه فصل با رئال بتیس از اسپانیا دیدار کند که این موضوع شرایط را برای تیم سرگی یاکیروویچ سخت‌تر می‌کند؛ با این حال تعطیلات زمستانی پیش‌رو اصلی‌ترین عامل موفقیت در بهار ۲۰۲۴ خواهد بود. از تغییرات کادر فنی تا ورود و خروج‌های محتمل در رختکن که باعث شود جا برای بازیکنان مستعدتر باز شود ولی این اتفاق با توجه به شرایطی که در کادر مدیریتی رخ داده دور از انتظار است.

اکنون هیچ شخصی در دینامو مدیریت ورزشی باشگاه را عهده ندارد و یاکیروویچ صرفا یک مربی موقت خواهد بود که استراتژی و برنامه‌هایش صرفا دینامو را یک فصل زنده نگه دارد. قرار است پیش از پایان سال ۲۰۲۳ جلسه باشگاه برگزار شود تا در آن درباره اصلی‌ترین رخ‌دادهای سال ۲۰۲۴ که در راس آن تغییرات رختکن و نیمکت است مورد بحث قرار خواهد گرفت و دید که آیا صادقی محرمی هم بخشی از تغییرات پیش‌رو خواهد بود یا خیر!

دیدگاه‌ها