کد خبر : 1987955 | 28 آذر 1402 ساعت 01:53 | 34.2K بازدید | 24 دیدگاه

جایزه ویژه AS به مودریچ رسید

در بهترین تیم جهان هستم و می‌خواهیم سی‌ال ببریم

لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، امشب پس از دریافت جایزه ویژه نشریه AS در مورد شرایط خودش و رئال مادرید در این فصل صحبت کرد.

در بهترین تیم جهان هستم و می‌خواهیم سی‌ال ببریم

به گزارش "ورزش سه"، امشب مراسم بهترین‌های سال ۲۰۲۳ از دیدگاه نشریه AS برگزار شد. یکی از جوایز ویژه این مراسم، به عنوان قدردانی از حدود ۱۰۰۰ بازی حرفه‌ای و بهترین هافبک دهه، به لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید داده شد.

او پس از دریافت جایزه از دست‌اندرکاران این مراسم و همه هم‌تیمی‌ها و مربیانش تشکر کرد و درباره برخی از نکات این فصل در رئال مادرید به گفتگو پرداخت.

جایزه ویژه AS؟
باعث خوشحالی است. از اینکه از چنین رسانه‌ای این جایزه ارزشمند را دریافت می‌کنم بسیار خوشحال هستم. باعث افتخارم است که امشب در کنار ورزشکاران و افراد بزرگی حضور دارم. از هواداران، هم‌تیمی‌ها و مربیانم بابت حمایت از من تشکر می‌کنم.

1968538

تمدید با رئال مادرید؟
الان زمان صحبت کردن در مورد این موضوع نیست. من در زمان حال زندگی می‌کنم و و سعی می‌کنم از لحظه به لحظه‌ام لذت ببرم. فعلا روی چیزی که الان دارم تمرکز می‌کنم. بیایید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. سعی می‌کنم از هر روز و هر تمرین لذت ببرم. روحیه من خیلی خوب است. من در بهترین باشگاه جهان هستم.

قرعه‌کشی چمپیونزلیگ و قهرمانی در این مسابقات؟
برنده شدن دوباره در لیگ قهرمانان باورنکردنی خواهد بود. قطعا یکی از اهداف ما در این فصل قهرمانی در اروپا است. لایپزیش در بوندسلیگا بسیار خوب بازی می‌کند. اما فعلا لالیگا و کوپا را داریم و باید روی این‌ مسابقات تمرکز کنیم.

مصدومان زیاد؟
بله متاسفانه ما مدتی است که بدشانسی می‌آوریم و مصدومان زیادی داشته‌ایم. من می‌خواهم از اینجا با همه آنها همدردی کنم. به‌خصوص آلابا که دیروز دچار مصدومیت شد. بودن در این شرایط برای ما آسان نیست، اما فعلا خوب توانسته‌ایم دوام بیاوریم و به خوبی کار کرده‌ایم. امیدوارم تا آخر فصل به همین روند ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها