کد خبر : 1987981 | 28 آذر 1402 ساعت 10:44 | 4.9K بازدید | 6 دیدگاه

درویش تیم‌های پایه را فراموش نکند

تیم‌های پایه پرسپوليس علی‌رغم موفقیت طی دیدارهای فصل خود، با کمترین توجه از سوی باشگاه مواجه بوده‌اند.

درویش تیم‌های پایه را فراموش نکند

به گزارش “ورزش سه”، تیم‌های پایه پرسپوليس با مدیریت محسن خلیلی، مهاجم اسبق این تیم، طی فصول گذشته به نتایج درخشانی خصوصا در دربی‌ها دست یافته و از حیث رتبه جدولی نیز ارتقا یافته‌اند.

این در حالی است که آنها در رده امیدها نیز به توفیق قابل‌توجهی دست یافته و توانسته‌اند بازیکنان جوان و آینده‌داری را نیز به تیم بزرگسالان تحویل دهند و مورد استفاده یحیی گل‌محمدی نیز قرار گرفته‌اند که از جمله آن می‌توان به حضور میلاد سورگی در بیشتر دیدارهای این فصل سرخپوشان در لیگ برتر و حتی آسیا نیز اشاره کرد.

با این حال مشکلات مالی باشگاه پرسپوليس باعث شده تا مدیریت تیم نسبت به رده پایه‌ها و پرداختی آنها کم‌توجهی داشته باشد و از تعهداتش کاملا دور باشند. موضوعی که گلایه بازیکنان را در پی داشته و آنها علی‌رغم قرارداد کمتر نسبت به دیگر تیم‌ها، هنوز به دریافتی مدنظر خود نرسیده‌اند.

این در حالی است که پیش از این، هوادار متمول باشگاه پرسپوليس بخشی از نیازهای این تیم را خصوصا در فصل گذشته مرتفع می‌کرد اما با اتفاقات رقم‌خورده، این موضوع نیز منتفی شده تا فشار زیادی به این رده وارد شود.

باید دید درویش که این روزها بیشتر درگیر مطالبات ستاره‌های تیم است، قادر خواهد بود تعهدات باشگاه نسبت به رده پایه را هم تحقق بخشد یا خیر.

دیدگاه‌ها