کد خبر : 1987986 | 28 آذر 1402 ساعت 10:47 | 15.2K بازدید | 11 دیدگاه

کابوس در لندن: تاریخ بازگشت این ستاره معلوم نیست

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، تایید کرد که تاریخ بازگشت رابرت سانچز به میادین مشخص نیست.

کابوس در لندن: تاریخ بازگشت این ستاره معلوم نیست

به گزارش "ورزش سه"، سانچز در جریان دیدار چلسی برابر منچستریونایتد که با شکست 1-2 این تیم به پایان رسید از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد اما در بازی بعدی برابر اورتون هم در زمین حضور پیدا کرد. 

با این حال مشخص بود که شرایط او به هیچ وجه خوب نیست و حتی در مقطعی در پایان شکست 0-2 برابر اورتون در گودیسون پارک لنگ لنگان حرکت می‌کرد و پس از آن بود که مشخص شد توانایی حضور در ترکیب این تیم را ندارد و مصدومیتش جدی است. 

این بازیکن تا پیش از آن در تمامی دیدارهای چلسی در این فصل در دروازه حضور داشت و در 19 بازی موفق به ثبت پنج کلین شیت هم شده بود اما حالا به نظر می‌رسد که مشکل او جدی است و شاید حتی این باشگاه را مجبور به خرید دروازه‌بان در پنجره زمستانی کند. 

1968572

پوچتینو درباره وضعیت سانچز گفت: «این مصدومیتی است که درمانش چند هفته به طول خواهد انجامید. نمی‌دانم دو، سه، چهار، پنج یا شاید حتی شش هفته طول بکشد. ما باید شرایط او را به صورت روزانه بررسی کنیم تا مشخص شود که دقیقا در چه وضعیتی قرار دارد. 

روند درمان او به خودش بستگی دارد و باید دید که زانویش چه واکنشی به این درمان‌ها نشان خواهد داد. سخت است که بگوییم برای دو یا سه هفته دیگر برمی‌گردد اما امیدواریم که او را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها