کد خبر : 1987995 | 28 آذر 1402 ساعت 11:45 | 10.4K بازدید | 24 دیدگاه

خوشحالی رییس ناپولی: بارسا بهترین قرعه بود!

اورلیو دی لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی، از اینکه تیمش باید در لیگ قهرمانان برابر بارسلونا بازی کند خوشحال است.

خوشحالی رییس ناپولی: بارسا بهترین قرعه بود!

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان روز گذشته انجام شد و بارسلونا باید در این مرحله در دو بازی رفت و برگشت برابر ناپولی به میدان برود. 

بارسا در حال حاضر در شرایط چندان خوبی قرار ندارد، اما برگزاری این دیدارها در ماه فوریه به آنها این فرصت را خواهد داد تا با تقویت این تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی بتوانند با شرایط بهتری به مصاف حریف بروند. 

این در حالی است که ناپولی هم به عنوان مدافع عنوان قهرمانی سری آ ایتالیا در این فصل نتوانسته درخشش سال قبل را تکرار کند و شاید کار سختی برابر شاگردان ژاوی در پیش داشته باشد. 

1963665

اما نکته جالب اینجاست که به نظر می‌رسد رییس باشگاه ناپولی از این وضعیت و قرعه بیرون آمده برای تیمش بسیار خوشحال است و هیچ نارضایتی یا نگرانی خاصی از رویارویی با بارسلونا در او دیده نمی‌شود. 

دی لورنتیس در گفت‌وگو با TMW در پاسخ به سوالی درباره رویارویی با بارسا اظهار داشت: «از اینکه قرار است با بارسلونا بازی کنیم خیلی خوشحال هستم. آنها تیمی واقعی هستند، درست مثل ما.»

این ادعا در حالی مطرح شده که بارسا و ناپولی باید برای هفتمین بار در رقابت‌های رسمی به مصاف هم بروند و این تیم ایتالیایی در شش دیدار قبلی هرگز موفق به کسب پیروزی برابر حریف نشده است.

دیدگاه‌ها