کد خبر : 1987996 | 28 آذر 1402 ساعت 12:04 | 36.1K بازدید | 15 دیدگاه

تنش بین جود و داور اندلسی

بلینگام تهدید شد: حواسم بهت هست! (عکس)

دوربین‌های شبکه مووی استار لحظه تهدید شدن جود بلینگام توسط داور بازی رئال-ویارئال را شکار کرده‌اند.

بلینگام تهدید شد: حواسم بهت هست! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار رئال مادرید-ویارئال صحنه مشکوک داوری نداشت، اما درون زمین بین داور بازی و جود بلینگام لحظات پرتنشی ایجاد شد.

1968587

ستاره انگلیسی رئال از خورخه فیگرا، داور اندلسی، یک کارت زرد گرفت و خوش‌شانس بود در نهایت اخراج نشد. کار به جایی رسید که در نهایت کارلو آنچلوتی او را از زمین بیرون کشید تا از هر گونه اخراج احتمالی جلوگیری کند اما داستان از کجا شروع شد؟

1968588

پس از چند خطا و تکل خشن روی بلینگام، ستاره انگلیسی، خشمگین شد و مدام از داور می‌خواست به بازیکنان ویارئال کارت زرد بدهد. در یک صحنه و پس از خطای جود، او کارت زرد گرفت و باور نمی‌کرد داور به او اخطار داده باشد. 

ستاره انگلیسی به کارتی که گرفته بود معترض بود و در ادامه چند بار با فیگرا تنش لفظی پیدا کرد. اوج این تنش لحظه‌ای بود که او بیرون محوطه جریمه توسط بازیکن ویارئال سرنگون شد، ولی داور دستور به ادامه بازی داد. 

1968586

بلینگام بلند شد و هواداران رئال را تشویق به شعارهای بیشتر کرد. فیگرا تردید نداشت که ژست بلینگام علیه او بوده و از هواداران خواسته بود تا علیه وی شعار بدهند. اینجا او رو به بلینگام کرده و می‌گوید: «مراقب خودت باش، حواسم بهت هست.»

1968585

این لحظه توسط دوربین‌های مووی استار شکار شده و بازتاب زیادی هم در رسانه‌ها داشت. حرکتی که حتی با واکنش خاویر تباس، رئیس لالیگا، نیز روبرو شد و او دیشب گفت باید به این داور یک تذکر جدی داده شود.

باید دید واکنش کمیته داوران فوتبال اسپانیا به این اتفاق چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها