کد خبر : 1987997 | 28 آذر 1402 ساعت 11:52 | 23.4K بازدید | 11 دیدگاه

هشدار به مدیران بارسا: بحث ژاوی تمام است!

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، به مدیران این باشگاه هشدار داد که بحث درباره عملکرد ژاوی را تمام کنند.

هشدار به مدیران بارسا: بحث ژاوی تمام است!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف بارسلونا در چند هفته اخیر باعث شده که این تیم در آستانه ورود به یک بحران باشد و شایعات بسیاری درباره احتمال برکناری ژاوی به گوش برسد. 

دو شکست متوالی برابر خیرونا در لیگ قهرمانان و رویال آنتورپ در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و همچنین تساوی این هفته مقابل والنسیا باعث شده که فشار روی اعضای این تیم و خصوصا سرمربی آنها روز به روز بیشتر شود.

پیش از این گفته شده بود که اعضای هیئت مدیره و بعضی از مدیران این باشگاه به هیچ وجه از شرایط به وجود آمده راضی نیستند و حتی صحبت‌هایی درباره احتمال برکناری زودهنگام او هم مطرح شده است. 

1959882

حالا روزنامه اسپورت خبر داده که خوان لاپروتا به این نتیجه رسیده که ژاوی باید تا پایان فصل روی نیمکت این تیم حضور داشته باشد و از اعتماد کامل رئیس این باشگاه برخوردار است. اگر شرایط تا پایان فصل بهتر نشد، در آن زمان تصمیم نهایی گرفته خواهد شد. 

لاپورتا همچنین به دیگر اعضای این باشگاه هشدار داده که بحث درباره آینده سرمربی تیم را خاتمه دهند و دیگر هیچ صحبتی درباره این موضوع حتی در جلسات خصوصی نداشته باشند چون او با وجود تمامی مشکلات قرار است به حضورش در این تیم ادامه دهد. رئیس بارسا اطمینان دارد که این تیم پس از ژانویه بار دیگر به روزهای اوجش بازخواهد گشت.

دیدگاه‌ها