کد خبر : 1988001 | 28 آذر 1402 ساعت 11:59 | 44.6K بازدید | 24 دیدگاه

بایرن به داد ستاره رئال رسید: همین‌جا جراحی کن

اولی هوینس اعلام کرد که باشگاه بایرن مونیخ در روند درمان داوید آلابا به کمک این بازیکن خواهد آمد.

بایرن به داد ستاره رئال رسید: همین‌جا جراحی کن

به گزارش "ورزش سه"، آلابا در جریان دیدار برابر ویارئال که با پیروزی 1-4 رئال مادرید به پایان رسید از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد. 

این سومین بازیکن رئال از ابتدای فصل تا به حال است که به دلیل پارگی رباط صلیبی مجبور به انجام عمل جراحی و دوری طولانی مدت از میادین می‌شود و پیش از او تیبو کورتوا و ادر میلیتائو هم با مشکلاتی مشابه دست به گریبان شده بودند. 

این ستاره اتریشی حالا باید پایش را به تیغ جراحان بسپارد و رسانه‌های آلمانی به نقل از هوینس اعلام کردند که باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد در این روند به بازیکن سابقش کمک کند. 

1968595

هوینس در این باره گفت: «من سعی کردم امروز تماسی با آلابا داشته باشم اما متاسفانه نتوانستم با او حرف بزنم. ما در بایرن مونیخ اطمینان می‌دهیم که او در اینسبروک و تحت نظارت پزشکی که همه ما بسیار به او اعتماد داریم تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.»

آلابا در فاصله سال‌های 2010 تا 2021 در بایرن مونیخ حضور داشت و با این تیم به تمامی افتخارات ممکن از جمله قهرمانی در بوندسلیگا، لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها دست پیدا کرد. او در سال 2021 و پس از پایان مهلت قراردادش با بایرن راهی رئال مادرید شد.

دیدگاه‌ها