کد خبر : 1988011 | 28 آذر 1402 ساعت 12:44 | 21.6K بازدید | 20 دیدگاه

بارسا چهارشنبه به آمریکا می‌رود: فقط به خاطر پول!

بارسلونا چهارشنبه شب باید راهی دالاس آمریکا شود تا بازی دوستانه‌ای را برگزار کند.

بارسا چهارشنبه به آمریکا می‌رود: فقط به خاطر پول!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا چهارشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لالیگا باید روبروی آلمریا قرار بگیرد و امیدوار است که طلسم ناکامی چند هفته اخیر را بشکند.

این دیدار پس از نتایج ضعیفی که در چند بازی گذشته توسط این تیم به دست آمده از اهمیت خاصی برای آنها برخوردار است و شاگردان ژاوی مصمم هستند که با کسب یک پیروزی خوب در این بازی نشان دهند که توانایی تغییر شرایط را دارند. 

اما روزنامه اسپورت خبر داده که در آستانه تعطیلات کریسمس و در حالی که سایر تیم‌ها قرار است به مناسبت این مراسم و همچنین سال نوی میلادی چند روزی را در تعطیلات سپری کنند، بارسا باید پس از بازی برابر آلمریا بلافاصله راهی فرودگاه شود تا خودش را به دالاس آمریکا برساند. 

1963560

مدیران این باشگاه با امضای قراردادی با باشگاه مکزیکی کلاب آمه‌ریکا توافق کردند که دیداری دوستانه را پنجشنبه شب در این شهر برگزار کنند و مبلغ قابل توجهی را هم برای این بازی دریافت کردند. 

هرچند پیش از این گفته شده بود که بسیاری از اعضای کادر فنی و شخص ژاوی هم چندان از این تصمیم راضی نیست و می‌داند که پرواز طولانی پس از پایان بازی و انجام یک بازی دیگر به فاصله 24 ساعت ممکن است عواقب بدی برای بازیکنانش داشته باشد اما این تصمیم از دستان او خارج بود. 

هواداران بارسا هم انتقادهایی را از این تصمیم مدیران بارسا مطرح کرده بودند و تنها امیدوار هستند که مصدومیت جدی با این برنامه برای بازیکنان این تیم به وجود نیاید.

دیدگاه‌ها