کد خبر : 1988012 | 28 آذر 1402 ساعت 13:13 | 67.9K بازدید | 48 دیدگاه

ستاره فلومیننزه

رئال باشگاه بزرگی است ولی بارسا را ترجیح می‌دهم

آندره، ملی‌پوش جوان و 22 ساله فلومیننزه دیشب بهترین بازیکن تیمش در نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان بود و در پایان بازی گفت رویایش بازی برای بارسلوناست.

رئال باشگاه بزرگی است ولی بارسا را ترجیح می‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، فلومیننزه شب گذشته با برتری 2-0 برابر الاهلی مصر توانست به فینال جام باشگاه‌های جهان راه یابد. قهرمان لیبرتادورس در این بازی تیم بهتر زمین بود و در پایان بازی نیز آندره بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

نمایش کامل آندره با یک گل نیز همراه بود و در واقع همه کار کرد تا تیمش به فینال برسد. آنها در فینال باید به مصاف برنده سیتی-اوراواردز بروند.

1968603

این هافبک باکیفیت، تابستان قبل چیزی تا پیوستن به لیورپول فاصله نداشت ولی ترجیح داد در فلومیننزه بماند. گفته می‌شود پس از پایان این بازی‌ها او راهی فولام خواهد شد که از مدت‌ها پیش مذاکرات خوبی با وی داشته است.

وقتی از آندره در مورد احتمال رفتن به لالیگا به جای لیگ برتر سوال شد، او پاسخ داد: «به من از اسپانیا پیشنهادی نرسیده یا حداقل مدیر برنامه‌هایم هنوز چیزی به من نگفته است. رئال و بارسا دو باشگاه بزرگ هستند ولی خب، من بارسا را ترجیح می‌دهم. در مورد تیم بعدی همه چیز را به مدیربرنامه‌هایم واگذار کرده‌ام.»

دیدگاه‌ها