کد خبر : 1988102 | 28 آذر 1402 ساعت 17:51 | 11.3K بازدید | 11 دیدگاه

پیدا کردن مهاجم در این فوتبال کار سختی است؛

حسینی: باید مثبت فکر کنیم، از تیم حمایت کنید

مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از تساوی با گل گهر از وضعیت تهاجمی تیمش گفت.

حسینی: باید مثبت فکر کنیم، از تیم حمایت کنید

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سیزدهم لیگ برتر خلیج فارس آلومینیوم اراک به مصاف گل گهر رفت که این بازی با نتایج بدون گل خاتمه یافت و مجتبی حسینی با حضور در نشست خبری گفت: قبل از صحبت‌های فنی باید از حضور طرفداران خوبمان تشکر کنم. با اینکه بازی در وسط هفته بود، استقبال خوبی از بازی شده بود و باید از آنها تشکر کنم‌. همان‌طور که ملاحظه کردید بازی پایاپای و سختی بود. از نظر فنی و کارشناسی بازی باکیفیتی بود، چون هر دو تیم در بحث پرسینگ و تحت فشار گذاشتن هم دیگر خیلی قوی عمل کردند.

او اضافه کرد: هر دو تیم می‌خواستند فوتبال بازی کنند، اما هر دو تیم فضای کمی به یکدیگر می‌دادند. با این شرایط ما توانستیم فوتبال خوبی انجام دهیم؛ با توجه به اینکه ۱۰-۱۲ روز بود بازی نکرده بودیم و غایبان خیلی زیادی داشتیم، فکر می‌کنم بچه‌های ما فوتبال قابل قبول را انجام دادند اما وقتی ما به نقطه آخر و بالای زمین‌مان می‌رسیم، بچه‌های تیم ما باید یاد بگیرند که تصمیم‌گیری‌های بهتری داشته باشند اما متاسفانه در لحظاتی که باید تصمیم خوبی می‌گرفتیم تا منجر به یک موقعیت خوب شود، در آن لحظات مقداری مشکل داشتیم که برمی‌گردیم به تمرین و آموزش و البته بخشی هم به این مربوط می‌شود به اینکه برخی از نفرات تیم ما در این بازی حاضر نبودند. هر دو تیم می‌توانستند پیروز این بازی باشند اما با توجه به سازماندهی خوبی که هر دو تیم داشتند، این بازی مساوی شد.

ویدئو: 319880

سرمربی تیم آلومینیوم گفت: ما در خط حمله دو مصدوم داشتیم. به نظرم نباید فشار زیادی به این بازیکنان بیاوریم. پارسال دو مهاجم خیلی قدر داشتیم و هر دو نفر رفتند؛ پیدا کردن مهاجم در این فوتبال کار سختی است و نباید امید داشته باشیم نیم فصل بتوانیم نفری را جذب کنیم. اگر تیمی مهاجم داشته باشد مگر می‌آید به ما بدهد؟ ما باید کار کنیم. مثبت فکر کنیم و از بچه‌ها حمایت کنیم. در نقل و انتقالات هم حالا بازیکنی که گمنام است و کیفیتی دارد شاید بتوان اضافه کرد ولی فکر می‌کنم باید از داشته‌های خودمان استفاده کنیم‌.

دیدگاه‌ها