کد خبر : 1988106 | 28 آذر 1402 ساعت 18:03 | 11K بازدید | 14 دیدگاه

شمس‌‌ آذر 8 هفته متوالی بدون شکست

رکورد فوق‌العاده‌ای که دقیقی از دستش نمی‌دهد!

شمس‌آذر قزوین با تساوی مقابل نفت آبادان به رکورد 8 بازی متوالی نباختن در لیگ برتر رسید.

رکورد فوق‌العاده‌ای که دقیقی از دستش نمی‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی تیمی را ساخته که توانایی متوقف کردن هر مدعی قدرتمندی را در فصل جاری دانست؛ شمس آذر که اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند، با وجود اینکه با سه امتیاز منفی لیگ را شروع کرد، توانسته عملکرد فوق‌العاده‌ای را به ثبت برساند و خود را در جدول بالا بکشد.

شمس‌آذر اکنون در جدول رده‌بندی لیگ 17 امتیازی است و در رتبه نهم قرار دارد تا عملکرد این تیم بیشتر به چشم بیاید. با این حال رکوردی که سعید دقیقی و شاگردانش در 8 بازی گذشته به ثبت رساندند، بیشتر چشم‌نوازی می‌کند.

1952223

شمس‌آذر در 8 بازی گذشته خود در لیگ برتر هیچ شکستی نداشته و این دقیقا همان کاری است که بسیاری از تیم‌های لیگ برتر نتوانسته‌اند انجام بدهند. قزوینی‌ها از 8 بازی گذشته خود 4 پیروزی مقابل تراکتور، نساجی مازندران، فولاد خوزستان و ملوان کسب کردند و در بازی‌های خود مقابل استقلال، پیکان، گل‌گهر و نفت آبادان به تساوی رضایت دادند.

کسب 16 امتیاز از 8 مسابقه گذشته برای تیمی که اولین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند اتفاقی فوق‌العاده محسوب می‌شود. شمس‌آذر از مجموع 13 بازی خود تنها 3 بار طعم شکست را چشیده تا شرایط خوبی در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر داشته باشد.

دیدگاه‌ها