کد خبر : 1988112 | 28 آذر 1402 ساعت 18:28 | 8.9K بازدید | 17 دیدگاه

اگر لیگ تعطیل شود، مهم این است که صنعت نفت می‌ماند

ویسی: بعد از نیم فصل، معلوم نیست باشم!

عبدالله ویسی، سرمربی صنعت نفت آبادان، پس از تساوی بدون گل تیمش در بازی با شمس آذر در نشست خبری حاضر شد.

ویسی: بعد از نیم فصل، معلوم نیست باشم!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سیزدهم لیگ برتر خلیج فارس، صنعت نفت در دیدار با شمس آذر قزوین به تساوی بدون گل رضایت داد؛ عبدالله ویسی، سرمربی صنعت نفت آبادان، در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: بازی پرتنش و کاملا تاکتیکی برای هر دو تیم بود. راه گلزنی شمس آذر را می‌دانستیم و همه راه‌ها را بستیم. ما بسیار استقامت کردیم، موقعیت گل هم داشتیم و می‌توانستیم در ضدحملات بهتر عمل کنیم که نشد. بازی مساوی شد، چون نتایج بازی‌های دیگر مشخص شده بود، می‌دانستیم با تک امتیاز دو پله صعود خواهیم کرد و بعد از مدت‌ها که ده امتیاز بودیم، تکان بخوریم. بچه‌های ما واقعا سنگ تمام گذاشتند؛ پابه‌پای تیم دونده شمس آذر دویدند و این امتیاز بعدتر به دردمان خواهد خورد.

سرمربی صنعت نفت در ادامه گفت: چیزی که از تیم می‌خواهیم ماندن در لیگ است. اگر امروز بازی‌های لیگ تعطیل شود، ما در لیگ هستیم؛ قابل پیش‌بینی بود که در اینجای جدول باشیم. تک امتیاز به آینده باشگاه کمک می‌کند و من از این امتیاز راضی هستم. تیم شمس آذر تیم قدرتمندی بود، در بازی‌های خارج از خانه خوب بود و با آنها جنگیدیم.

1878504

او ادامه داد: قبل از خیلی تمرین کردیم. می‌دانستیم از جناحین زیاد می‌روند، ارسال‌های خطرناکی دارند و مهاجمان سرزنی دارند که بسیاری از گل‌هایشان را با سر زدند. ما به هر حال پوشش دادیم؛ البته یکی دو موقعیت هم داشتند که می‌شد گل شود ولی نشد. با دوندگی بچه‌ها توانستیم خیلی چیزها را جبران کنیم و امیدوار باشیم به آینده و راضی هستیم.

وی در اشاره به دیدارهای صنعت نفت تا پایان نیم فصل خاطرنشان کرد: دو بازی داریم، با تراکتور و ذوب آهن که هر دو تیم قدرتمند هستند. می‌خواهیم برنامه‌ریزی کنیم تا از آنها هم امتیاز بگیریم و نیم فصل را در جایگاه خوب و مناسب به استراحت برویم.

او درباره آینده او در صنعت نفت پاسخ داد: اینکه بعد از نیم فصل بمانم معلوم نیست. حرف‌هایم را زدم ولی معلوم نیست.

همچنین در پایان به تمرین صنعت نفت برای این بازی خارج از شهر آبادان اینگونه واکنش نشان داد: ما نمی‌خواهیم از فضای آبادان دور باشیم. کسی در محل تمرین به ما آزار نمی‌رساند. اگر ما یکشنبه می‌ماندیم، دوشنبه شب پروازمان بود و تنها یک یا دو پرواز از آبادان بود. با تأخیر پروازها ما دو می‌رسیدیم و با اتوبوس تا برسیم، شب را از دست می‌دادیم. در زمستان ما همیشه دو روز زودتر می‌رویم و اینکه سه روز شد هیچ منظوری نداشتیم.

دیدگاه‌ها