کد خبر : 1988138 | 28 آذر 1402 ساعت 19:40 | 15.9K بازدید | 25 دیدگاه

آرمان فیکس هم نباشد، گل می‌زند! (عکس)

آرمان رمضانی موفق شد مقابل نساجی مازندران سومین گل فصل خود را به ثمر برساند.

آرمان فیکس هم نباشد، گل می‌زند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم بلندقامت استقلالی‌ها بعد از چند بار جلب اعتماد جواد نکونام برای حضور در ترکیب اصلی، حالا چند هفته‌ای است بیشتر به عنوان یار تعویضی به زمین می‌رود.

آرمان رمضانی در دو بازی با آلومینیوم اراک و شمس‌آذر قزوین در ترکیب اصلی آبی‌پوشان به میدان رفت و در هر دو بازی برای استقلال گلزنی کرد. او مقابل آلومینیوم گلر برتری تیمش را زد و مقابل شمس‌آذر هم گل دوم را به ثمر رساند، هرچند که این گل پاسخ داده شد و بازی با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

1968790

رمضانی با رسیدن گوستاوو بلانکو به شرایط جسمانی مناسب جای خود را در ترکیب اصلی استقلال از دست داده اما هر بار به عنوان یار تعویضی هم به زمین رفته، عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته است.

این مهاجم بلند قامت در بازی امروز مقابل نساجی نیز در دقیقه 59 به جای بلانکو وارد زمین شد و 5 دقیقه بعد توانست گلزنی کند. رمضانی در این صحنه روی پاس عالی مهرداد محمدی با رشید مظاهری در موقعیت تک به تک قرار گرفت و توانست با ضربه‌ای دقیق توپ را به کنج دروازه بفرستد و زننده گل سوم تیمش در این مسابقه باشد.

1968791

آرمان تعداد گل‌های زده خود را در این فصل به عدد سه رساند و این در شرایطی است که دقایق زیادی برای استقلال به میدان نرفته است. بی‌شک او با آمادگی خوبی که دارد در بازی‌های آینده نیز می‌تواند برای استقلال مثمرثمر باشد.

دیدگاه‌ها