کد خبر : 1988146 | 28 آذر 1402 ساعت 20:01 | 104.1K بازدید | 175 دیدگاه

نامه را عوامل پرسپولیس رسانه‌ای کردند

خطیر: برای ممبینی خیلی متاسفم، این خیانت است

مدیرعامل استقلال می‌گوید که با رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کرده و قرار است موضوع رسانه‌ای شدن نامه پرحاشیه هدایت ممبینی پیگیری شود.

خطیر: برای ممبینی خیلی متاسفم، این خیانت است

به گزارش "ورزش سه"، علی خطیر مدیرعامل استقلال پس از پیروزی برابر نساجی و در جمع خبرنگاران گفت: به همه هواداران خوب باشگاه استقلال، بازیکنان پرتلاش و کادر فنی باغیرت‌مان تبریک می‌گویم. امروز توانستیم با تمرکز بالا و یک بازی خیلی خوب در طول 90 دقیقه، نتیجه ‌ای دلچسب کسب کنیم. حریف ما نساجی بود که تیم دوم من و تیم شهر من است. امیدوارم این پیروزی‌ها و بردهای پرگل در بازی‌های بعدی استقلال اتفاق بیفتد و بتوانیم مسیر موفقیت را آرام آرام و به همین شیوه طی کنیم.

خطیر در پاسخ به ابهام پیش‌آمده درخصوص موضوع اتهام به باشگاه استقلال درخصوص موضوع جعل نامه و امضای هدایت ممبینی گفت: من برای یک مقام ارشد فدارسیون فوتبال خیلی متأسفم که ایشان به خودش جرئت داده چنین نامه‌ای را به عنوان جعل از طرف باشگاه استقلال تولید کند. من واقعا متأسفم که این اتفاق افتاده است.

او ادامه داد: من با آقای تاج صحبت کرده‌ام و ایشان قول داده است به صورت جدی این مسئله را پیگیری کند. من نمی‌دانم چطور باید بگویم، به نظر من تولید این نامه و بیرون دادن یک نامه اشتباه، خیانت بوده است. نامه محرمانه زیادی در فدراسیون فوتبال وجود دارد. پس از دربی و فشارهایی که از طرف باشگاه پرسپولیس آغاز شد، چنین نامه‌ای منتشر می‌شود و از طرف عوامل باشگاه پرسپولیس این اتفاق افتاده است.

1966538

مدیرعامل استقلال گفت: اینکه چگونه این نامه به دست عوامل باشگاه پرسپولیس رسیده، خودش جای سوال دارد. من متأسفم که به صورت هدفمند این نامه را منتشر کرده‌اند. کل خبرگزاری‌هایی که این نامه را پخش کرده‌اند چک کرده‌ایم و خودشان کاملا به صورت واضح گفته‌اند از طرف یکی از عوامل مهم باشگاه پرسپولیس این نامه را دریافت کرده‌اند.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه نام آن شخص حاضر در باشگاه پرسپولیس را ببرد، گفت: من اسم نمی‌آورم. ان‌شاءالله کمیته اخلاق و خود ارکان فدراسیون فوتبال این مسئله را پیگیری کنند که به چه صورتی این عنوان جعل به باشگاه استقلال منتسب شده و اصلا چطوری چنین نامه‌ای را رسانه‌ای کرده‌اند؟ نامه‌ای را به اشتباه تولید کرده‌اند و نامه را به صورت هدفمند منتشر کرده‌اند. من بابت این اتفاق خیلی ناراحتم. رئیس فدراسیون فوتبال به ما قول داده که حتما این موضوع را پیگیری کند که اولا این نامه چگونه تولید شده و چرا این نامه به صورت هدفمند به این شیوه رسانه‌ای شده است؟

او ادامه داد: من نمی‌توانم بپذیرم در فدراسیونی که در روز بالای 200 نامه محرمانه دریافت می کند، یک چنین نامه‌ای به این شکل از درگاه فدراسیون فوتبال خروج پیدا کرده و این نامه بدین صورت در رسانه‌ها انتشار پیدا کند و بخواهند به این شیوه باشگاه استقلال را تحت تأثیر قرار دهند.

وی درخصوص اینکه آیا دلیل عدم ارتباط دوستانه وی با ممبینی باعث این موضوع شده، گفت: من هیچ ارتباط دوستانه‌ای با آقای ممبینی ندارم و این دلیل نمی‌شود که ایشان بخواهد غرایض شخصی خود را در مسائل کاری‌اش دخالت دهد. من به آقای ممبینی اخطار می‌دهم؛ این آخرین باری باشد که چنین کاری را با باشگاه استقلال انجام می‌دهد. چون مطمئنا دفعه بعدی نوع برخورد باشگاه استقلال با ایشان متفاوت خواهد بود.

مدیرعامل استقلال درباره اینکه آیا مدرکی دارد یکی از اعضای پرسپولیس این نامه را منتشر کرده، گفت: من حتما مدارک دارم.

او درباره اینکه آیا از این عضو باشگاه پرسپولیس شکایت می کند، پاسخ داد: حتما این کار را انجام خواهیم داد.

وی درخصوص تقویت تیم در نیم فصل دوم گفت: حتما تیم را در نیم فصل تقویت می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم خودمان را در همین مسیر موفقیتی که قرار داریم، حفظ کنیم. ولی با حواشی‌ای که به صورت هدفمند برای باشگاه استقلال درست کرده تا بتوانند سنگ‌اندازی کنند و در مسیر ما دست انداز ایجاد کنند، نگرانم. من به تمام این افراد هشدار می‌دهم برای آخرین بار باشد که بخواهند با باشگاه استقلال به این شیوه برخورد کنند.

1896585

خطیر گفت: اینکه من با آقای تاج رابطه دوستانه دارم، برای دیروز و امروز نیست. آقای تاج آنقدر آدم حرفه‌ای و کارکشته‌ای هستند که مسائل شخصی را در مسائل کاری دخالت ندهند. امیدوارم دوستان به ضعف تیم خودشان بپردازند و در مورد تیم خودشان صحبت کنند. من به کسی اجازه نمی‌دهم که بخواهد در مورد تیم استقلال و هواداران بزرگش به این شیوه صحبت کنند.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به اینکه نکونام معتقد است بخاطر صدرنشینی تیمش این حواشی به راه افتاده گفت: حتما حرف آقای نکونام درست است.

خطیر در پایان و درخصوص اعتراض باشگاه ها مبنی بر اینکه چرا پس از 2 ماه به شکایت آنها از استقلال رسیدگی نشده، گفت: باشگاه استقلال تخلفی نکرده است. سایر باشگاه‌ها تخلف کرده‌اند و از آنها امتیاز کم شده است. باشگاه استقلال هزینه رعایت قانون را داده است و شما دیده‌اید که تیم ما 20 بازیکن هم بیشتر ندارد. ما بابت رعایت قانون هزینه داده‌ایم. اینکه شما بخواهید هر روز از طریق رسانه‌ها فشار بیاورید و هر روز پست و استوری بگذارید و از این کارهای نخ‌نما انجام دهید که کمیته انضباطی و سایر ارکان قضایی فدراسیون را تحت فشار قرار دهید تا یک رأی علیه باشگاه استقلال صادر کند، کاملا در اشتباهید.

دیدگاه‌ها