کد خبر : 1988165 | 28 آذر 1402 ساعت 20:44 | 8.1K بازدید | 4 دیدگاه

ما برای برد وارد زمین شدیم اما…

کامیابی‌نیا: یک بازیکن کمتر داشتیم و بازی گره خورد

کمال کامیابی‌نیا می‌گوید بازیکنان این تیم برای برد وارد زمین شده بودند.

کامیابی‌نیا: یک بازیکن کمتر داشتیم و بازی گره خورد

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی‌نیا پس از تساوی بدون گل ذوب‌آهن برابر فولاد در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. فکر می‌کنم در نیمه اول تیم‌مان خیلی خوب بازی کرد و متاسفانه به گل نرسیدیم، اما در نیمه دوم بازیکن ما اخراج شد و شرایط سخت شد. بازی ۰-۰ تمام شد و نتوانستیم امتیاز کامل را بگیریم. هواداران عزیزمان هم آمده بودند و از آنها معذرت‌خواهی می‌کنیم. اگر می‌خواهیم خودمان را بالای جدول نگه داریم، باید بیشتر تلاش کنیم. در نیمه دوم یک یار کمتر داشتیم و بازی گره خورد اما امیدوارم بیشتر تلاش کنیم و در هفته‌های آینده امتیاز بگیریم.

او درباره مصدوم‌های پرتعداد ذوب‌آهن عنوان کرد: امسال لیگ‌ فرسایشی شد و بازی‌های ما هر ۱۲-۱۳ روز یک‌ بار است و کمی سخت می‌شود. باید بازی دوستانه انجام بدهیم و کادرفنی هم باید بازیکنان را آماده کنند و شرایط سخت می‌شود. به هر حال مصدومیت هم جزئی از فوتبال است و خودمان را برای بازی بعد آماده می‌کنیم.

ویدئو: 319893

کمال در پاسخ به این سوال که آیا ذوب‌آهن برای برد وارد بازی شده بود، گفت: صد درصد برای برد آمده بودیم اما فولاد خیلی بسته بازی می‌کرد و همه جمع شده بودند. در نیمه اول کل بازی در اختیار ما بود اما نیمه دوم شرایط فرق کرد و یک بازیکن اخراجی دادیم و کمی بازی گره خورد. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم بیشتر تلاش کنیم و امتیازات را جمع کنیم.

هافبک ذوب‌آهن درباره دلیل عملکرد ضعیف این تیم در بازی‌های خانگی توضیح داد: این هم یک موضوع است و کادرفنی تلاش می‌کنند و حتما راه‌حلی پیدا می‌کنیم تا در بازی‌های خانگی هم نتیجه بگیریم. ما در بازی‌های بیرون از خانه صدرنشین هستیم و باید ببینیم مشکل از کجاست. هوا کمی اینجا سنگین است و ارتفاع بالا اذیت می‌کند اما باید خودمان را با شرایط وفق بدهیم و نتیجه بگیریم.

کامیابی‌نیا در واکنش به اینکه از یک تیم پرهیاهو به یک تیم آرام رفته است، گفت: اینطور نیست. ذوب‌آهن تیم ریشه‌داری است و سال‌های قبل هم نتایج خیلی خوبی گرفته و فینالیست آسیا بوده است. از انتخابی که کردم، راضی هستم و در راس کار هم آقای ربیعی خیلی به من کمک کرد. امیدوارم من هم بتوانم به تیم و مجموعه ذوب‌آهن کمک کنم تا شرایط تیم را روز به روز بهتر کنیم و هواداران لذت ببرند. این تیم ریشه‌دار و قدیمی است و قدمت زیادی دارد و امیدوارم بتوانم به عنوان کوچک‌ترین عضو خانواده ذوب‌آهن کمک کنم.

1940851

او درباره صحنه اخراج فردین یوسفی عنوان کرد: من نمی‌توانم تشخیص بدهم اما در نیمه اول بازیکن حریف روی شایان مصلح خطایی انجام داد که می‌توانست کارت قرمز مستقیم بگیرد. یه هر حال آقای وحید زمانی هم خوب قضاوت کرد و آن صحنه را باید کارشناسان تشخیص بدهند اما من نزدیک صحنه بودم و به نظرم آن صحنه قرمز داشت.

کامیابی‌نیا در پایان گفت: می‌خواهم از بانوان حمایت کنم که وارد همه ورزشگاه‌های کشور شده‌اند و ان‌شاءالله اصفهان هم بیایند. امیدوارم هر کسی که می‌تواند کمک کند، راهی برای تیم سپاهان و هم برای ذوب‌آهن پیدا کند تا بیایند و از فوتبال لذت ببرند.

دیدگاه‌ها