کد خبر : 1988181 | 29 آذر 1402 ساعت 06:40 | 82.5K بازدید | 48 دیدگاه

پیش‌بینی عجیب آگوئرو: این تیم رقیب اصلی سیتی است

سرخیو آگوئرو، اسطوره منچسترسیتی، منچستر یونایتد را از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر می‌داند!

پیش‌بینی عجیب آگوئرو: این تیم رقیب اصلی سیتی است

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال با ۳۹ امتیاز صدرنشین جدول لیگ برتر انگلیس است و لیورپول و استون ویلا هر کدام با ۳۸ امتیاز در تعقیب توپچی‌ها هستند. منچسترسیتی نیز با ۳۴ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

شاگردان پپ گواردیولا با روندی بسیار ضعیف در هفته‌های گذشته به فاصله ۵ امتیازی صدر جدول رسیده‌اند. آنها در ۶ هفته گذشته فقط یک برد کسب کرده‌اند.

با این حال اما سرخیو آگوئرو همچنان منچسترسیتی را به‌عنوان مدعی اصلی قهرمانی می‌بیند. با توجه به قهرمانی‌های پیاپی این تیم در لیگ برتر انتخاب کم‌طرفداری نیست اما پیش‌بینی او آنجایی عجیب می‌شود که او به جای لیورپول و آرسنال، منچستر یونایتد، تاتنهام و نیوکسل را رقیبان جدی سیتی در راه قهرمانی می‌داند.

1968860

او در صحبت‌هایش در این باره گفت: «شما هرگز نمی‌توانید منچستر یونایتد را نادیده و دست کم بگیرید. آنها یکی از بزرگترین تهدیدها برای پاره کردن نوار قهرمانی‌های سیتی هستند.

من همچنین فکر می‌کنم تاتنهام نیز دیگر رقیب جدی سیتی در این راه است. آنها زیر نظر آنگه پوستکوگلو به خوبی پیشرفت کرده‌اند. از نیوکسل هم با وجود فراز و نشیب‌هایش نباید بگذریم. آنها نیز تیمی قوی هستند.»

دیدگاه‌ها