کد خبر : 1988193 | 28 آذر 1402 ساعت 22:49 | 31.1K بازدید | 29 دیدگاه

حمله ستاره چلسی به منتقدان: از صلاح هم بهترم!

نیکلاس جکسون، مهاجم چلسی، در واکنش به منتقدانش، گفت که مخالفان او از فوتبال چیزی سرشان نمی‌شود!

حمله ستاره چلسی به منتقدان: از صلاح هم بهترم!

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیوستن جکسون به چلسی با مبلغ 32 میلیون پوند از ویارئال در تابستان امسال، کارشناسان و هواداران این در راستای نتایج ضعیف چلسی او را هم مورد انتقاد قرار دادند و این سوال را مطرح کردند که آیا این ملی پوش سنگالی به اندازه کافی خوب است که بتواند خط حمله تیم لندنی را هدایت کند یا خیر، چرا که این مهاجم بارها به هدر دادن موقعیت‌ها جلوی دروازه متهم شده است.

در پیروزی 2-0 روز شنبه چلسی مقابل شفیلد یونایتد، جکسون 22 ساله هشتمین گل خود در تمامی رقابت‌ها برای چلسی و هفتمین گل خود در لیگ برتر را به ثمر رساند. 

1968885

او در پاسخ به این سوال که فصل خود را تاکنون چگونه ارزیابی می‌کند گفت: "خیلی خوب است، دوست داشتم از این هم بهتر باشد، این اولین فصل من در لیگ برتر است و بنابراین خوشحالم، اگرچه همه در حال مزخزف گفتن در مورد من و باشگاه هستند. من خیلی خوشحالم و اهمیتی نمی‌دهم مردم چه می‌گویند. 

اینها فقط کسانی هستند که در مورد فوتبال چیزی نمی‌دانند. من فقط به بازی‌های بیشتر ادامه می‌دهم و گل‌های بیشتری برای تیم می‌زنم. می‌دانم که باید بیشتر گل می‌زدم و چند موقعیت خوب را از دست دادم. به هر حال لیگ برتر با لالیگا متفاوت است. می‌دانم که از کجا آمده‌ام و سعی می‌کنم خودم را با شرایط اینجا وفق دهم.

نمی‌خواهم بهانه‌گیری کنم. من سعی می‌کنم بیشتر کار کنم و به حرف‌های مربیانی گوش می‌دهم که بیشتر از افراد عادی در مورد فوتبال می‌داند و سعی می‌کنم خودم را ارتقا دهم.

او [پوچتینو] با بازیکنان جوان زیادی کار کرده است و هر روز به من انگیزه می‌دهد و به من می‌گوید که بروم. او افرادی را با شرایط سخت‌تر از من [در گذشته] دیده است که اکنون بازیکنان بزرگی شده‌اند. [کوین] دی بروینه و [محمد] صلاح اینجا بودند. آنها اینجا تلاش کردند و اکنون بازیکنان بزرگی هستند. من از ابتدای بازی هر دوی آنها بهتر بازی می‌کنم."

دیدگاه‌ها