کد خبر : 1988194 | 28 آذر 1402 ساعت 22:52 | 25.7K بازدید | 11 دیدگاه

اینیاکی پنیا:

با صبوری توانستم جای تراشتگن را بگیرم

اینیاکی پنیا، دروازه‌بان بارسلونا، معتقد است با صبر می‌شود همه چیز را به دست آورد و او با همین صبوری موفق شده به دروازه‌بان اول بارسلونا تبدیل شود.

با صبوری توانستم جای تراشتگن را بگیرم

به گزارش "ورزش سه"، مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا که در فیفا دی گذشته دچار مصدومیت شد، مجبور به عمل جراحی شد و حدود سه ماه از میادین دور خواهد بود.

ابتدا تصور کادر فنی و اعضای باشگاه بارسلونا این بود که مصدومیت تراشتگن جزئی است و خیلی زود می‌تواند به تیم برگردد اما در نهایت او در بازگشت ناکام ماند و بارسا به اینیاکی پنیا برای محافظت از دروازه‌اش اعتماد کرد.

با اینکه پنیا عملکردی قابل قبول داشته است اما بارسلونا در پنج بازی اخیر فقط در یک بازی موفق به کلین‌شیت شده است و قطعا این مورد علاوه‌بر ضعف مدافعان، به نبود تراشتگن نیز بستگی دارد.

1968887

پنیا اما از عملکرد خودش در درون دروازه بارسا راضی است و در مصاحبه جدیدش این رضایت را نشان داده است. او گفت: «به‌نظرم عملکرد من در تیم خوب بوده است. قطعاً جای پیشرفت زیادی وجود دارد و باید خود را به سطح تیم بزرگی مانند بارسا برسانم اما تا اینجا از پیشرفت خودم راضی هستم. دروازه‌بان دوم باید صبور باشد، زیرا او هرگز نمی‌داند که چه زمانی فرصت به دست می‌آید. او باید کاملا آماده باشد تا بتواند در صورت لزوم بازی کند. او همیشه باید تمرین کند و آماده کمک به تیم باشد. از همان لحظه اول می‌خواستم از این فرصت استفاده کنم. در هر جلسه تمرینی را برای پیشرفت شرکت می‌کردم. در کنار هم تیمی‌هایم و دروازه‌بانی مثل تراشتگن، چیزهای زیادی یاد می‌گیری. با صبر همه چیز به دست می‌آید.»

دیدگاه‌ها