کد خبر : 1988197 | 28 آذر 1402 ساعت 23:16 | 30.6K بازدید | 36 دیدگاه

گل دوم استقلال به نام مهرداد محمدی ثبت شد (عکس)

در لیست خلاصه بازی، گل دوم استقلال به نام مهرداد محمدی ثبت شده است.

گل دوم استقلال به نام مهرداد محمدی ثبت شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی پس از 9 دیدار متوالی که در ترکیب ثابت حضور داشت، بالاخره در جدال برابر نساجی کار خود را از روی نیمکت آغاز کرد. نکونام قصد داشت تا به ستاره تیمش که طی هفته‌های اخیر عملکرد چندان خوبی نداشت، شوک داده و او را به روزهای خوبش برگرداند.

دست بر قضا تصمیم سرمربی استقلال کاملا اثرگذار بود و محمدی پس از ورود به زمین در نیمه دوم، هم زننده گل دوم تیمش بود و هم پاس گل سوم را به آرمان رمضانی داد تا بدین صورت و پس از گذشت مدت نسبتا طولانی، به روند گلزنی بازگردد.

1968893

محمدی که در آغاز نیمه دوم جانشین پیمان بابایی شده بود، در دقیقه 62 و پس از اینکه پاس پشت پای رمضانی را دریافت کرد، به عرض زد و ضربه‌اش را روانه دروازه مظاهری کرد که شوت این بازیکن ابتدا به پای احسان حسینی و سپس امیرمهدی جانملکی برخورد کرد و پس از تغییر مسیر، وارد دروازه شد.

با وجود اینکه شوت مهرداد در چارچوب بود، اما از آنجایی که ضربه او به پای دو بازیکن حریف برخورد کرد، ابهاماتی پیش آمد که این گل به نام محمدی ثبت می‌شود یا چون آخرین برخورد با پای جانملکی بوده، یک گل به خودی نوشته خواهد شد.

در شرایطی که تعدادی از رسانه‌ها این را یک گل به خودی ثبت کرده بودند، اما انتشار لیست خلاصه مسابقه نشان می‌دهد که گل دوم آبی پوشان توسط داور و ناظر مسابقه به نام مهرداد محمدی ثبت شده و بدین ترتیب باید وینگر استقلال را زننده این گل دانست.

1968891

دیدگاه‌ها