کد خبر : 1988206 | 28 آذر 1402 ساعت 23:52 | 32.1K بازدید | 22 دیدگاه

پایان سفر اوراوا در جام جهانی باشگاه‌ها

سیتی با سه گل در فینال: جام را بدهید برویم

منچسترسیتی موفق شد با پیروزی 3-0 مقابل اوراواردز به فینال جام باشگاه‌های جهان صعود کند.

سیتی با سه گل در فینال: جام را بدهید برویم

به گزارش "ورزش سه"، تیم منچسترسیتی امشب در جام باشگاه‌های جهان به مصاف اوراواردز ژاپن، نماینده آسیا رفت و این تیم را 3-0 شسکت داد و به فینال این رقابت‌ها رسید و باید برای جام قهرمانی با فلومینزه برزیل رقابت کند.

ویدئو: 319931
1968929
1968930

تیم منچسترسیتی از همان دقیقه اول حاکم مطلق توپ و میدان بود. اما در ایجاد موقعیت‌های خوب گلزنی دچار مشکل بود. اولین موقعیت این تیم در دقیقه 36 به دست آمد که برناردو سیلوا توپ را درون محوطه جریمه به نونز رساند. این ستاره ضربه محکم خود را از فاصله کم به سمت دروازه فرستاد که دروازه‌بان اوراواردز آن را به بیرون فرستاد و به طرز جالبی هم به خاطر سیو خود خوشحالی کرد.

1968914

در دقیقه 45، زمانی که همه فکر می‌کردند که باید برای استراحت بین دو نیمه با نتیجه 0-0 آماده شوند، تیم گواردیولا با یک حمله خوب از زمین خودی به سمت دروازه حرکت کردند و نونز با برناردو سیلوا یک و دو کرد و به محوطه جریمه نفوذ کرد و یک ارسال زمینی و تند و تیز را به دهانه دروازه تیم ژاپنی ارسال کرد. قبل از اینکه توپ به مهاجمان سیتی برای زدن ضربه بغل پای نهایی برسد، ماریوس هویبراتن، مدافع اوراواردز برای دفع توپ مداخله کرد اما در نهایت توپ را مثل یک مهاجم توپ را محکم به سمت دروازه خودی زد و تیمش را با گل به خودی و روحیه‌ای بد به استراحت بین دو نیمه فرستاد.

سیتی نیمه دوم را با اعتماد به نفسی که از گل پیروزی بخش دقایق پایانی نیمه اول کسب کرده بود، هجومی‌تر هم آغاز کرد.

1968915

این تیم موفق شد روی یک حرکت زیبا در دقیقه 52 به گل دوم برسد. کایل واکر از نیمه زمین خودی پاس بلندی را به زمین حریف برای متئو کواچیچ فرستاد که به خوبی از مدافع مستقیمش فرار کرد و با دروازه‌بان تک به تک شد و ضربه بی‌نظیری را به کنج بالایی دروازه حریف فرستاد.

1968916

در دقیقه 59 سیتی به گل سوم هم رسید. نونز پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و بعد از نفوذ و رد شدن از مدافع مستقیم ضربه آرامی را به سمت دروازه حریف زد که با دفع دروازه‌بان همراه شد و ریباند آن به برناردو سیلوا رسید که موفق شد با ضربه‌ای ساده‌تر از شوت قبلی نونز، تیمش را به گل سوم برساند.

1968918
هالند به دلیل مصدومیت روی نیمکت قرار داشت و بعد از صعود تیمش به شادی پرداخت.

در ادامه سیتی باز هم به حملات خود ادامه داد و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کرد. که مهمترین آنها را اسکار باب، هموطن 20 ساله ارلینگ هالند با ضربه‌ای بی‌دقت به هدر داد.

بازی با همین نتیجه به پایان رسید و سیتی به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کرد و باید 22 دسامبر به مصاف فلومیننزه برزیل برود.

1968919
خشم گواردیولا از عدم موفقیت بازیکنانش در نیمه اول
1968920
رودری بعد از بازی جایزه بهترین بازیکن میدان را دریافت کرد.

دیدگاه‌ها