کد خبر : 1988209 | 29 آذر 1402 ساعت 00:00 | 43.5K بازدید | 70 دیدگاه

بدشانس‌ترین استقلالی در شب چهار ستاره آبی‌ها

جعفر سلمانی دو بار تا آستانه باز کردن دروازه مظاهری رفت اما ناکام ماند.

بدشانس‌ترین استقلالی در شب چهار ستاره آبی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر بهترین پیروزی این فصل خود را به دست آورد و با چهار گل برابر نساجی مازندران به برتری رسید.

آبی‌ها که با این پیروزی 28 امتیازی شدند و بار دیگر صدر جدول را از سپاهان پس گرفتند، می‌توانستند در این مسابقه به گل‌های بیشتری هم دست پیدا کنند اما بدشانسی بعضی از بازیکنان باعث شد تا گل‌های استقلال از عدد چهار بیشتر نشود.

یکی از این بازیکنان جعفر سلمانی بود که در حضور تعویضی در زمین هم نمایش قابل تحسینی داشت و چند باری دروازه حریف را با خطر جدی مواجه کرد که شاید مهم‌ترین فرصت آن در گوشه محوطه جریمه و زاویه بسته بود که اگر چند سانتی‌متر این طرف‌تر را هدف گرفته بود، نامش در بین گلزنان بازی ثبت شده بود ولی شوت او پس از برخورد به تیر عمودی عرض دروازه را طی کرد و از محوطه خارج شد.

1968923

او یک بار هم با شوتی تماشایی نزدیک بود دروازه مظاهری را باز کند اما ضربه او از پشت محوطه جریمه با اختلافی اندک چسبیده به تیر از کنار دروازه به بیرون رفت.

سلمانی این روزها در ترکیب استقلال فیکس نیست اما همچنان مهره مورد توجه نکونام به شمار می‌رود که هر لحظه ممکن است در صورت نیاز، در زمین حاضر شود. بازیکنی بی‌حاشیه و کم‌نقص که به خصوص در کارهای تدافعی انتظارات هر سه مربی استقلال در دوره حضورش در این تیم را برآورده کرده است.

عکس: مهدی افشاری

دیدگاه‌ها