کد خبر : 1988214 | 29 آذر 1402 ساعت 00:22 | 25.8K بازدید | 4 دیدگاه

اشتباه باورنکردنی ستاره چلسی: بفرما گل بزن! (عکس)

کالوم ویلسون، مهاجم نیوکسل در دیدار تیمش مقابل چلسی، به راحتی از بین ۳ مدافع حریف حرکت کرد و گل اول تیمش را به ثمر رساند.

اشتباه باورنکردنی ستاره چلسی: بفرما گل بزن! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چلسی و نیوکسل در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام اتحادیه در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

آبی‌ها این فصل را با نمایشی ضعیف آغاز کردند و از همان ابتدای فصل مشخص شد که آنها مدعی به دست آوردن قهرمانی لیگ برتر نیستند و تنها جام‌هایی که می‌توانند کسب کنند، جام حذفی و جام اتحادیه است.

آنها امشب با هدف صعود به نیمه‌نهایی مقابل نیوکسل ایستادند اما در نیمه اول روی صحنه‌ای عجیب گل اول را دریافت کردند تا صعود آنها به اما و اگر کشیده شود‌.

در دقیقه ۱۶ پاس به عقب اشتباه لوی کولویل از اکسل دیساسی گذشت و به کالوم ویلسون رسید. او تک و تنها در محاصره سه مدافع چلسی قرار داشت اما تصمیم گرفت به سمت دروازه حرکت کند. او توانست دیساسی را رد کند، با حرکت به جلو در بین تیاگو سیلوا و بنو بادیاشیل قرار گیرد. پس از گذشتن از سیلوا، توپ به مقابل پای بادیاشیل افتاد و در حالتی که ویلسون توپ و فرصت را از دست‌رفته می‌دید ناگهان مدافع چلسی با اشتباه عجیبی و ناهماهنگی پاهایش توپ را به مقابل پای ویلسون برگرداند. او که به راحتی با دروازه‌بان تک به تک شده بود موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

1968936
1968937

اشتباهات دفاعی یکی از معضلات چلسی در این فصل بوده است و در این بازی نیز آنها از همین سمت ضربه عجیبی خوردند. باید دید شاگردان مائوریسیو پوچتینو در ادامه می‌توانند این اشتباه را جبران و به دور بعد صعود کنند یا این جام را هم از دست خواهند داد.

دیدگاه‌ها