کد خبر : 1988218 | 29 آذر 1402 ساعت 00:46 | 31.9K بازدید | 23 دیدگاه

گواردیولا: برنامه‌مان برای فینال این است که بخوابیم!

پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی، پس از پیروزی ۳-۰ مقابل اوراواردز و صعود به فینال جام باشگاه‌های جهان، درباره وضعیت بد زمین، تلاش زیاد بازیکنانش و اهمیت بازی فینال صحبت کرد.

گواردیولا: برنامه‌مان برای فینال این است که بخوابیم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امشب در نیمه نهایی مسابقات جام باشگاه‌های جهان در جده عربستان برابر اوراواردز ژاپن قرار گرفت و موفق شد این تیم را در یک بازی راحت با نتیجه ۳-۰ شکست دهد. آنها در فینال برابر فلومیننزه صف‌آرایی خواهند کرد. پپ گواردیولا پس از بازی درباره نکاتی صحبت کرد.

بولت سرشاخهجریان بازی؟
تیم خوب بازی کرد. مسائلی مانند وضعیت بد زمین ما را اذیت کرد. فکر نمی‌کردم اینقدر برای ما مشکل ایجاد کند اما بازیکنان تمام تلاش‌شان را انجام دادند و توانستیم بازی را ببریم.

1968946

بولت سرشاخهبرنامه تیم برای فینال؟
برنامه ما فعلا این است که بخوابیم، بخوابیم و بخوابیم! این برنامه ماست. شرایط زمین واقعاً خوب نبود، صادقانه بگویم. بازیکنان را اذیت کرد و آنها بیشتر از حالت معمول خسته شدند. اما ما می‌دانیم که چه کار کنیم. حالا باید استراحت کنیم.

بولت سرشاخهنظرتان درباره حریف در فینال؟
آنها تیم بزرگ و قدرتمندی هستند. قطعاً بزرگ هستند که الان در اینجا حضور دارند. البته آنها یک روز بیشتر از ما فرصت استراحت داشتند. ما یک روز تعطیل خواهیم داشت، با هم شام خواهیم خورد و محیطی ایجاد می‌کنیم که بازیکنان بدانند که این بازی چقدر برای باشگاه مهم است. برای حضور در اینجا باید کار باورنکردنی‌ای مانند قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا انجام دهید.

1968944

بولت سرشاخهاهمیت بازی فینال؟
شاید این تنها دفعه‌ای باشد که در طول زندگی‌مان در فینال این مسابقات بازی می‌کنیم. ما الان آنجا هستیم. فردا شروع به تماشای بازی و آنالیز فلومیننزه می‌کنیم و آنها را بررسی می‌کنیم و سعی می‌کنیم که مقابل آنها عملکرد خوبی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها