کد خبر : 1988246 | 29 آذر 1402 ساعت 09:36 | 20.3K بازدید | 9 دیدگاه

کابوس نیمار واقعی شد: وداع با کوپا آمه‌ریکا!

رودریگو لاسمار، پزشک تیم ملی برزیل، تایید کرد که نیمار به دلیل مصدومیت قادر به حضور در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا نخواهد بود.

کابوس نیمار واقعی شد: وداع با کوپا آمه‌ریکا!

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در جریان دیدار تیم ملی برزیل برابر تیم ملی اروگوئه که با شکست این تیم هم همراه بود از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد و همچنین مینیسک زانوی چپش هم پاره شد تا شرایطش بسیار جدی و حاد باشد. 

این بازیکن 31 ساله خیلی زود زانویش را به تیغ جراحان سپرد تا سریع‌تر بتواند روند درمانش را طی کند اما به نظر نمی‌رسد که این سرعت عمل کمک چندانی به او کند و به احتمال زیاد دوری 10 ماه از میادین ضربه بزرگی به او خواهد زد. 

تمام تلاش این ستاره برزیلی این بود که بتواند خودش را به موقع برای حضور در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا و کمک به تیم ملی کشورش آماده کند اما پزشک این تیم تایید کرد که چنین اتفاقی عملا غیرممکن خواهد بود. 

1968596

لاسمار در گفت‌وگو با خبرنگاران این‌باره اظهار داشت: «آن زمان خیلی زود است. امکان ندارد که بتوانیم چند مرحله را نادیده بگیریم تا درمان زودتر انجام شود و بخواهیم بی‌دلیل ریسک کنیم. انتظار ما این است که او برای شروع فصل 2024 آماده حضور در میدان باشد و این یعنی در ماه آگوست. 

باید صبور باشیم. صحبت درباره بازگشت به میدان پیش از سپری کردن حداقل 9 ماه واقعا ناپختگی است. این مفهومی جهانی برای درمان رباط صلیبی پس از جراحی است. بسیار مهم است که به زمان بیولوژیکی بدن احترام بگذاریم، این زمانی است که بدن برای ترمیم این عضو به آن نیاز دارد.»

دیدگاه‌ها