کد خبر : 1988262 | 29 آذر 1402 ساعت 11:35 | 29.9K بازدید | 30 دیدگاه

ستاره لالیگایی به نیمکت دوخته شد

آلوارو خیمنز دیگر جایی در ترکیب تیم تراکتور ندارد و مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

ستاره لالیگایی به نیمکت دوخته شد

به گزارش "ورزش سه"، خیمنز در ابتدای فصل با سروصدای زیاد از اسپانیا و کادیز به تیم تراکتور پیوست تا شاید مهم‌ترین بازیکن خارجی لیگ برتر ایران در صفحه نقل و انتقالات باشد اما از همان تمرینات پیش فصل و شنیده‌ها از اردوی تراکتور مشخص بود که بعید به نظر می‌رسد او بتواند در سمت چپ عملکرد دلخواه خمس را ارائه کند.

در شروع فصل باوجود نمایش ضعیف، سرمربی اسپانیایی به خیمنز فرصت داد تا خود را در تیم پیدا کند و توانایی‌اش را نشان بدهد اما این اتفاق هرگز رخ نداد. خیمنز در پست وینگر چپ به حدی نمایش ضعیفی داشت که خمس او را به پست هافبک آورد اما در این منطقه هم عملکرد خوبی نداشت تا کاملا از ذهن پاکو خمس خارج شود.

نکته جالب اینکه خیمنز تا هفته هفتم و دیدار با آلومینیوم اراک همیشه در ترکیب اصلی حضور داشت و در بازی با ذوب‌آهن نیز 45 دقیقه فرصت بازی در نیمه دوم را به دست آورد. او همچنین در بازی با نساجی 90 دقیقه و برابر استقلال هم یک ساعت به میدان رفت اما بعد از آن دیگر جایی در ترکیب اصلی نداشت.

سه دقیقه بازی مقابل فولاد آخرین اثر خیمنز تا اینجای فصل بوده و وینگر اسپانیایی دو بازی بعدی را کاملا از روی نیمکت تماشا کرده تا مشخص شود احتمالا خمس دیگر نظر مساعدی روی این بازیکن ندارد و شاید حتی در زمستان این بازیکن از تراکتور برود.

خیمنز که قرارداد قرضی در تیم تراکتور دارد و از کادیز به این تیم پیوسته، حالا باید دید در بازی با ملوان و صنعت نفت چه شرایطی را خواهد داشت.

دیدگاه‌ها